Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Mitt sissta Spårlöst, nu är det min tur

Av Isabella - 27 april 2010 01:50

Ja nu har jag sett mitt sissta Spårlöst. för nästa gång det är då sitter jag på ett flyg (hoppas jag) mot Chile....  

Kan ni tänker ar att detta händer...nä det kan ni inte flr jag tror inte ni örstår känslan. Men nu pirrar det och känns lite jobbigt samtidigt.

Jag har ju aldrig varit så långt hemifrån någon gång i mitt liv!!!  

Men det är väl nervositeten förstår jag. Det kommer nog att gå bra.

Min rese kamrat David skickade mig ett meddelande över facebook, och frågade vad jag hade för plan??? Hahahah sa jag du jag har inte plan? Jag litar på dig....han skrattde och sa

-jo men du måste ju ha en plan!!!

Så nu får jag väl göra en lite plan då!   

Tror att in plan är så här.

Vi åker ju den 3 maj kommer fram till Chile den 4 maj på förmiddagen, till Santiago. Vad jag förstod skulle vi träffa Davids mamma och få sova hos henne första natten. Blir bra. Sen tyckte David vi skulle shoppa lite och se staden, blir oxå bra. Man kan ju inte missa det när man är i en stad som har nästan lika mycke människor som det finns i hela Sverige   

Sedan vill jag nog att vi tar oss ner mot där min mammaska befinna sig och börjar leta. Jag hoppas på att jag får svar från Sename. Jag har nämligen frågat om dom kan stämma träff med min mamma och mig och hjälpa till på det första mötet. Har inte fått något svar än, vet inte om jag hinner få det heller. Men om inte så har jag ju den förträffligt snälla David med mig och med hans kontakter och otroligt snälla släktingar så kommer vi nog att hitta henne. Vi vet ju på ett ungefär vart hon bor. så det är nog min plan. Tror ni den håller?   

Jag hoppas iallafall det. nä nu ska här kollas in lite tv och sedan lite mer tv....vi hörs väl imorgon hoppas  jag....visst jag ansvaret ligger till 90% på mig, men glömm inte att 10% ligger på er, alltid roligt med komentarer och lite gästboks inlägg....

Kram på er alla där ute

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 25 mars 10:43

Ja ha nu blev det måndag igen och vi är redan i slutet av Mars. Denna månad har varit rätt motigt för mitt eget psyke. Jag har ju opererat mig och det var ju bra. Är så glad att jag fick operera mig relativt fort och att jag nu ska börja läka och bli...

Av Isabella - Torsdag 14 mars 09:33

God morgon folket. Igår var en jäkligt bra dag. Min bil har skrmmlat och låtit konstigt under den när man kör och igår tog jag mig för att ringa och boka en tid för att få detta lagat. Jag fick komma dit redan igår för att dom ville kolla vad det v...

Av Isabella - Tisdag 12 mars 09:29

Allså, nu har det gått en vecka med gips och jag är as less. Man blir så klumpig och jag inser nu att jag har inga bra tröjor eller bra jacka. Många av mina tröjor sitter tajt runt armen och det gör ont då, så igår gick jag i Mickes garderob och låna...

Av Isabella - Torsdag 7 mars 09:10

Ont ont ont, men det går att härda ut. Igår hade jag turen att få vila hela dagen, då Doris var hos sin extra familj. Men igår kväll hämtade vi hem henne, så i morse var det dom vanliga rutinerna igen. Men det tar bara lite längre tid allt. Att klä s...

Av Isabella - Onsdag 6 mars 12:54


Hej på er. Jag kommer att göra detta inlägg lite kort, för att jag har lite problem med att skriva och hålla i telefonen. Men igår opererade jag min hand/arm. Det gick okej. Tanken var att läkaren skulle försöka sy ihop det trasiga ligamentet. Men...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards