Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 11 december 2010

Kvällen är ung

Av Isabella - 11 december 2010 15:56

Klockan är fyra och kvällen har just börjat. vi har nyss varit och köpt två pizzor för att vi var SÅ hungriga. Men om två timmar ska vi fara och äta julbord med Mickes jobb. Så vi har kvar ca en hel pizza. Vi har allså bara förgrundat.   

Själv har jag varit hos mor och duschat och nu är det bara en väntan fram till kl halv sex.   Känner mig rätt trött men det kommer nog att gå över när man kommer sig ut. I morgon blir det julbord med mitt jobb. Jag tycker det är supertrevligt, det enda tråkiga är att det är alltid någon som ska jobba och det skulle ha varit jätte roligt om vi någon gång kunde ta några öl och gå på krogen oxå.   Nä nu ska jag masa mig till min otroligt stora "walk in garderob" NOT! och kolla in vad man ska ha på sig.   Är det någon vänlig själ som komemr att se hockyn och som har mitt nummer så får ni gärna sicka resultatet till mig om ni har tid. Kram på er alla så hörs vi i morgon , men förhoppningsvis inte så mycke huvudvärk   

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Måndag 25 mars 10:43

Ja ha nu blev det måndag igen och vi är redan i slutet av Mars. Denna månad har varit rätt motigt för mitt eget psyke. Jag har ju opererat mig och det var ju bra. Är så glad att jag fick operera mig relativt fort och att jag nu ska börja läka och bli...

Av Isabella - Torsdag 14 mars 09:33

God morgon folket. Igår var en jäkligt bra dag. Min bil har skrmmlat och låtit konstigt under den när man kör och igår tog jag mig för att ringa och boka en tid för att få detta lagat. Jag fick komma dit redan igår för att dom ville kolla vad det v...

Av Isabella - Tisdag 12 mars 09:29

Allså, nu har det gått en vecka med gips och jag är as less. Man blir så klumpig och jag inser nu att jag har inga bra tröjor eller bra jacka. Många av mina tröjor sitter tajt runt armen och det gör ont då, så igår gick jag i Mickes garderob och låna...

Av Isabella - Torsdag 7 mars 09:10

Ont ont ont, men det går att härda ut. Igår hade jag turen att få vila hela dagen, då Doris var hos sin extra familj. Men igår kväll hämtade vi hem henne, så i morse var det dom vanliga rutinerna igen. Men det tar bara lite längre tid allt. Att klä s...

Av Isabella - Onsdag 6 mars 12:54


Hej på er. Jag kommer att göra detta inlägg lite kort, för att jag har lite problem med att skriva och hålla i telefonen. Men igår opererade jag min hand/arm. Det gick okej. Tanken var att läkaren skulle försöka sy ihop det trasiga ligamentet. Men...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards