Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Helgen

Av Isabella - 22 maj 2011 20:35

Hoj mina vänner  

Helgen har passerat och oj vad den har varit hektisk. Jag började fredags morgon med att gå av ett arbetspass. Hem och sedan mot Sjöbotten för att ställa i ordning det sissta för loppisen på lördags morgon. Sedan hem och äta lunch. La mig och vila 2 timmar och sedan upp igen för att fixa lite tidig middag. Efter middagen vart det att vi skulle samlas kl 17.00 för en avfärd mot Jörn på en fotbollsmatch mellan våra flickor mot jörns flickor. Matchen gick super bra. Dom vann med 6-0. Bra jobbat tjejor ni är super. På kvällen kan ni ju räkna ut själva hur det gick att hålla sig vaken  

Lördag morgon började kl 8 med en färd mor Sjöbotten. loppis för hela slanten. Det gick riktigt bra och mamma vart av med en del saker. Rebecca jobbade på bra med att sälja fika så hon fik ihop 700 kr till festivalen. Vi var hemma igen vid fyra och var helt slut. Till middag blev det gillat kött och grodlår...... japp ni hörde rätt     Måste säga att det var inte dåligt. Det smakade kyckling kanske exakt. Men det är ju det att man ser att det är grodlår som gör det lite äckligt. Men jag smakade då. Redan på fredag kväll kände jag att jag hade nog dragit på mig en urinvägsinfektion, men hade tänkt vänta tills på måndag med att uppsöka läkare.Men på lördag kväll fick jag så himmla ont i kisset så jag var tvungen att fara till akuten. Så hela min myskväll med chips,ostkrokar och godis fick vänta. 3 timmar tog det där uppe så jag var inte hemma förrän kl 23.30, och då ropade sängen på mig.

Idag söndag tog vi oss en sov morgon till kl 9. Det var jätte skönt. Men sedan har hela denna dag gått ut på att kuska runt i våran lilla bil på olika loppisar. Vi pausade en stund vid två och for och kollade in Rebbe som spelade match IGEN på Sjugandedalen. Det gick inte att vinna idag men dom var riktigt bra tjejorna. Rebbe lyckades bli stämplad av en tjej så hennes stortå är dubbelt så stor nu och hon har rejält ont. Kanske en spricka eller en rejäl stukning...vem vet ?   Efter matchen skjudsade vi hem lillan och sedan for vi på söndagens sissa loppis i BOLIDEN. Var väl inte riktigt värt det men man vet ju aldig om man hittar världens fynd.....

Väl hemma så vart det att blocka bort och nu har jag slängt mig i soffan för att skriva till er. Och nu ska jag se Big brother   


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards