Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

Nu är jag start klar

Av Isabella - 23 maj 2011 19:10

Hola mi amigos !

Kvällen är här och jag sitter bara och väntar på att få fara och jobba lite extra med "gammel folket". Tyvärr så är det natt så man får inte små pata så mycke bonska  , men alltid är det någon som vill vara vaken på natten så kanske lite snick snack blir det. Idag har det varit en "göra bort" dag . Klev upp kring 8 i morse för att ringa vårdcentralen och beställa tid. Det var nämligen så här att under lördagen när jag var på akuten så hittade dom socker i urinet, och det ska det ju inte vara. Så läkaren tyckte jag skulle fara och kolla upp ett fast blodsocker värde så jag inte började få typ diabetes   

Kändes väl inte så roligt under söndagen att gå runt och tänka på det. Men jag fick komma diekt i morse och jag hade INTE diabetes........    

Mitt blodsocker var perfekt. SKÖT !!! Sedan for jag hem och började städa. Hade sakt till mig själv att jag skulle stor städa och skura golvet idag. Pluss att jag skulle försöka få tvätta. Men denna förbaskade tvätt stuga är jämt nästan fullbokad. fast man får ju skylla sig själv för att man inte bokar i tid och inte när tvättkorgen håller på att sprängas  

började så bramen var tvungen fara på ett möte/utbildning med mitt jobb. som inte vart något!! Bara en massa strul och en och halv timme satt vi och inte gjorde något! Iriterrande tycker jag. Hem igen och fortsatte. fick då tvätta en maskin och nu skiner mitt hem. Har oxå hunnit äta och varit i väg till E-fyran. Där mina vänner har jag nu kollat in fotostudion och fått en genomgång av lampor och bakrunder. SPÄNNADE!!!! Så nu vänner ska jag boka in mig en dag så är det någon som är intresserad av att bli fotomodel för en dag så hör av er till mig.    

Nu skajag kolla in tv en lite stun och vila så ni får ha det så bra så hörs vi imorgn ....puss och kram på er



 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards