Jag kan allt

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Isabella - 6 september 2011 21:04

......lite av varje just nu  

inget specielt men ,hur jag ska göra med vissa saker. Typ....ska jag köpa ett tränings kort ( behöver verkligen komma igång igen) eller inte?

Ska jag ta och överaska min man i morgon?

Ska jag städa i min garderob i morgon....osv...

Allså bara vanliga tråkiga vardags grejor.  Idag vaknade jag av att min otroligt goda vän Camilla ringde och skrattade mig i örat. Hon hade suttit och sett Hollywood fruar. Har ni inte sett det så gå in på tv3 på nätet och se. Ni kommer att förstå min vän och mig varför man skrattar och specielt åt Gunilla Persson  

Drog ett snabb snack med henne och sedan klev jag upp och gjorde mig klar för att hjälpa mamma att fara och slänga några saker. Sedan skulle jag hjälpa min bror att fixa saker på banken, sedan hem och göra middag, till Rebeccas skola för kvartsamtal. Känner mig glad att man endå har lyckas med något här i livet. Hon sköter sig snyggt och gör det hon ska på skolan. Sedan tycker jag på sissta tiden att hon har blivit lite bättre hemma på att hjälpa till och hon har bättre attityd mot mig. Att vara tonåring är inte lätt och även jag försöker att inte ligga på henne hela tiden. Ge och ta är vad det handlar om  

Ja som ni vet skröt jag ju typ för två veckor sen om att NU skulle jag bli lyxhustru. Ja ha det sket sig direkt. En vecka vart det och den veckan var jag borta och jobbade. Nu har han fått jobb igen och har INTE tid att sörrva mig  

Så jag får göra det själv. Tror banne mig att i morgon ska jag överaska min man med något han vill ha. Vad tror ni om det?

Nä nu ska jag se lite tv och jobba i mellan åt så vi syns sen.      


Av Isabella - 6 september 2011 07:23

Helgen har för mig och Micke handlat om KÄRLEK  

Inte för att det har handlat om våran kärlek utan våran dotters kärlek. En sak förvånar mig lite.Reaktionen från omgivningen på att jag och Micke åkte på en mini semester/ hjälpte Rebbe att  träffa hennes kille. Reaktionen har varit typ... Men hur gammal är hon??

Ja det kommer ju att gå över...

Gör ni det för HENNES skull??

Visst förstår jag oxå att det kommer att komma fler killar i hennes liv, visst vet jag att hon är BARA 13 år, visst gör man saker för sina barn hela tiden?

En del verkar tycka att vi inte är riktig kloka som kör ner till Eskilstuna för detta. Men jag ser det inte riktigt så.

Människor i huvudtaget verka har en förmåga att förstora upp saker (även jag i vissa saker) till något överdrivet. Eller är det svartsjuka eller avund?

Men jag ser på det med, ja varför inte fara dit en lillsväng. Vi får vara med henne och göra henne glad, hon får träffa den hon är kär i, plus att jag och Micke får lite mysigt oxå. Sedan har jag som säkert alla andra vuxa råka kläcka ur mig till henne...

- Men tror du det här är ända killen??? Detta kommer att gå över?

Men hur dum är man då? Varför skulle hennes känslor för en anna vara mindre värda än vad mina är? NÄÄÄ ,man kommer ju ihåg själv att man var ju jätte kär och kärlek var verkligen något fantastiskt och skrämmande.

Jag tror säkert hon känner presic lika starkt för hennes super gulliga kille som jag känner för min kille. Sedan om det vara i ett år eller resten av livet så är nog känslorna dessamma.

Hur som helst så var dom super söta ihop och jag hoppas dom får träffas snart igen   

 


  

Av Isabella - 6 september 2011 07:10

Bild Y


 

YRVÄDER

serukatter


Av Isabella - 6 september 2011 07:07

Bild X


 

eXtra stort

Av Isabella - 6 september 2011 07:04

Nu har jag tagit mig tid till att fortsätta veckans bild. För att jag glömt länge nu så kommer ni att få tre bilder.

Här kommer bild V


VILDA DJUR

Mini flodhästar

   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards