Jag kan allt

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Isabella - 13 september 2011 10:08

Kan nu meddela er att jag har varit hos mister tandläkare  

Gick ju super och jag var en duktig flicka och gapade jätte mycke. Efter som det gjorde så förbannat ont förra gången, så låg jag och väntade på att det skulle börja göra ont, MEN det gjorde det inte. Helt underbart. Det ända som var att jag trodde för några minuter att jag skulle drukna i min egen saliv. Bedövningsmeddlet rann liksom ner i halsen på mig och det var konstigt.  

Låg och intalade mig att så länge jag kan andas med näsan kommer jag inte att drunkna....

Så nu äntligen hemma så känner jag mig som en "strok" pasient. Kryper nu ner i sängen för att sova. God natt på er   

Av Isabella - 13 september 2011 05:38

Har ni sovit gott?

Själv har jag haft en himmla bra natt med mycke surf. Idag är det tisdag och jag ska till TANDLÄKAREN för att göra klart i min tand. Det gruvsamma i detta är att han inte borrade bort riktigt hela nerven förra gången. Jag tror han sa att han hade kvar typ en millimeter och att han skulle ta den idag.  Men men ingert att göra att bara att bita ihop.

 

Hittade denna bild. Tycker typ synd om barnen som måste uppleva detta. Hur tänkte dom när dom beställde (säkert över 1000 av) dom här mun skydden ?

Ja ha då har jag berättat det. Jo jag ringde Min syster Aracely igår för hon fyllde år. Det var ju ett kort och manus läst samtal  

Jag har skrivit upp mina frågor och det jag vill säga. Känner typ panik över att dom ska ställa någon fråga själv. Direkt dom gör det blir det jobbigt. Funderar var den här kursen tog vagen på spanskan. Tanten jag pratade med sa att " du får nog börja i början av sep" eller menade hon sep nästa år?

Nu är det dax för mig att ta morgon röken och tänka för mig själv

- När fan ska jag sluta med detta då? Gör det nästan varje gång jag röker nu förtiden. Kanske invärtes förbereder jag mig på att sluta snart. Vem vet?

Fika och invänta att få åka mot stan och smärtan.


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards