Jag kan allt

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Isabella - 18 september 2011 20:50

God kväll mina vänner. Känner mig naken som bara den just nu  

Sitter på jobbet och har glömt min mobil hemma!!!!!! Skit skit skit!!

Inte för att jag egentligen bruka behöva den men det är annorlunda idag.

Idag behöver jag den mer än någonsin  

Jo för att min vårdtagare imorgon ska bitti TIDIGT på en resa och detta innebär att jag kommer att sluta redan vid halv sex. Och till råga på allt så har jag ingen bil idag. Micke skjudsade mig för han nämligen ska vara den sexiga vaktmästaren i Burträsk imorgon så han behöver bilen. Så nu sitter jag här och vet väl inte riktigt hur jag ska ta mig hem imorgon   

Nå ja i värsta fall måste jag ta bussen hem som går efter sex. Iallafall så har veckan sprungit förbi och jag har inte gjort det min hjärna har sakt åt mig att göra. Men det går bra endå    Veckan som kommer så ska jag försöka att rensa min garderob, rensa Rebeccas och stor städa. Förbaskat det tar nästan i mot att bara skriva det  

 Nä nu ska jag titta lite på tv och förberade lite saker till imoron.

Tjing på er  

  

Av Isabella - 18 september 2011 07:20

Söndag morgon och jag väntar på att få åka hem. Jag har uder natten ICKET varit ut och rökt, så därför möttes jag av en kÖLD chock nu när jag var ut vid 6. Allså det är ju för böveln frost i gräset?   och kanske på bil rutorna!!!

Min hjärna säger nej nej nej nej , inte snö inte vinter, skrapa rutor osv, men mitt hjärta säger japp låt vinter komma så det blir sommar igen. Delade känslor så att säga. Idag kommer jag att puttra hem mycke försiktigt OM det har blivit lite halkigt på vägarna. Så ni som ska passaera på efyrn, ser ni en lite vit bil som inte går fortare än 80 så är det jag.  

Idag blir det sovning på hög nivå så jag slipper vara "tant sur" ieftermiddag. Hoj på er !!!  

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards