Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Tanter

Av Isabella - 19 september 2011 13:11

Tjo ho på er.

 Har nu hunnit vara in till stan en tvärris. Mitt mål med denna resa var att kolla in en vinter jacka till mig själv. Jag som är så himmla snål, vill ju helst hitta en jacka på rean. Och nu när årets jackor har kommit in så reas ofta förra årets jackor ut.Men dom är inte billiga för det. Ungefär den billigaste jag hittade var på 700:- så jag väntar ett tag till.

Iallafall så blir jag så himmla skrattretad av alla dessa "tanter" som finns på stan, som följs år och försöker övertala varandra om sakerna dom ska köpa att dom är dom bästa  

Stod inne på Stadium och prova den jacka. Två tanter stod där och oxå provade typ en massa jackor. Så hör jag hur den ena säger.

-Men visst är den här fin? till den andra

-Jo men tycker du inte att den är lite tunn för att vara en vinterjacka?

-NÄÄ du vet jag är så varmlivad

-Ja men då funkar den säkert

-Men visst var färgen fin?

- Jo den vart bra

-Men tror du den är för tunn...?

Osv....

Hahahah roliga tanter. Dom måste som övertyga varandra om att den sak dom vill ha är den bästa. Jag små skrattade för mig själv och gick vidare.

Nu kanske ni tycker att jag har ett tråkigt liv som skriver om dessa tanter, men det ska jag säga er, att roligare än så här har jag inte   

Nu mina vänner ska jag göra en spellista på datorn och popa musik för grannarna och börja VÅLDS STÄDA!

Så nu kanske vi inte hörs föränn i morgon. Kram på er alla glada och sura    

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards