Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Give me a break

Av Isabella - 21 september 2011 23:34

Allså jag må vara gammal modig eller nått men detta är helt vanisinigt. Har just suttit och kollat in ett tve pogram på TLC. Där sänder dom dokumentärer dygnet runt. Idag var det ett pogram om en man som har först TRE fruar och 16 barn. Och nu har han nyss gift sig en FJÄRDE gång. Detta pogram har gått i flera dela och jag har kollat förr när han hade bara tre fruar. Hur deras vardag ser ut och hur han turas om att ta sig tid med fruaran. Alla bor under samma tak i ett GIGANTISKT hus. Varje fru har en egen våning av huset ,men engång i vecken eller två försöker dom att träffas och äta middag allihop. Men där i mellan så sammarbetar ju fruarna dagligen med barnen och handling och alla andra vardagliga sysslor, pluss att dom jobbar oxå.

Denna man springer runt i olika vånigar och säger sig älska alla sina fruar och han löser det intima med att HAN har satt upp ett schema på när han ska vara med fruarna "privat" tid.....  

Löjligt.... i mina ögon är han en jälva sprätt som bara gillar att bli omhändertagen och över sexuell! Han far runt som ett yrväder och tror han är guds gåva till kvinnan. Och att säga att svartsjuka inte förre kommer är skit snack! Fruarna blir sura och besvikna om en fru får mer minuter med han än hon osv. Till råga på allt nu har han skaffat en fjärde fru!!! Dom andra var inte nöjda med att han valde att fara bort på smekmånad i 11 dagar. En fru var verkligen sårad över att när dom gifte sig fick hon bara tre dagar?? Men varför i helvetet vill man dela den man älskar med tre andra???? om det då hade varit så att fruarna hade det fritt och oxå fick dejta på sidan om, då hade det då varit rättvist, men nääää han går runt som en jävla tupp och bara flinar.....skit hög i mina ögon!! Har ni möjlighet att se det någon gång gör det. Kl 22 på TLC onsdagar.

      

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Av Isabella - Måndag 25 mars 10:43

Ja ha nu blev det måndag igen och vi är redan i slutet av Mars. Denna månad har varit rätt motigt för mitt eget psyke. Jag har ju opererat mig och det var ju bra. Är så glad att jag fick operera mig relativt fort och att jag nu ska börja läka och bli...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards