Jag kan allt

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Isabella - 27 september 2011 14:49

God dag bloggen.

 tisdag har jag hunnit med en del. Klev upp med min snoriga näsa och snöt ut ett kilo snor.

Sedan klädde jag på mig och tog bussen in till stan. Jag har nu mera blivit en buss åkande tant. Förr i tiden hade jag intalat mig själv att jag inte gillade buss, men jag tror jag hade intalat mig fel! Jag gillar att åka buss nu och tycker det är ganska skönt. Väl inne på stan strosade jag runt och före kl 11 gick jag till min tandläkare för sissa besöket om denna tand jag har haft ont i. Oj oj oj vilken servic det är hos min tandläkare. Jag hade i dag tagit med mig tandborste och tandklräm. När jag gick in på toan för att borsta så ser jag att man får en tandborste där inne och tandkräm fanns oxå OCH sedan fanns det B12 att skölja munen med. VA ??? Vilken lyx   

Vilken snäll tandläkare jag har. Nu är tanden klar och det känns skönt. Men nu har jag bokat en tid IGEN flr att dra ut min dumma visdomstand.

Efter som dom sa till mig, att nu har du gjort det ondasta man kan göra hos en tandläkare , så tänkte jag. Vad fan jag tar bort den här dumma tanden nu, för att just nu har jag halva priset på allt jag gör i ett år fram. Och klarade jag av det där så klara jag väl av att gräva ut tand skrället oxå.

Sedan var det dax IGEN för att  träffa Rolf min bror för ett bank besök IGEN! Till och med han sa att vi snart har klippkort på banken....

Vi gorde det vi skulle och sedan for hem för att han skulle betala sina räkningar. Men vad fan då var det fel på hans dosa    ! Så det var bara att vända om och åka i IGEN till banken. Dom fixade dosan och sedan var vi tvugna hem och göra klart. Nu så här på den blåsiga eftermiddagen har jag bara lata mig och nu ska jag städa bort och innvänta familjen.Joooo glömde ju berätta varför dagens rubrik var "Lycka". När jag skulle ta in posten låg det ett hanskrivet kuvert fär. Allså visst är det lycka att få ett handskrivet kuvert med frimärke på. Jag blir lika glad varje gång.

Vi hade fått ett tack kort från Magnus och Mariell från deras bröllop. Det är så himmla roligt att få ett tack att man blir alldeles varm i skälen.

Nu vet ni det !!! Nä nu till ständandet och sedan hocky i kväll.

Hoj på er och bloggen  

   

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards