Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 19 september 2012

Försöker hålla huvudet kallt!

Av Isabella - 19 september 2012 01:29

Ja och det är då inte lätt ska ni veta. Sitter just nu och har sökt billiga flygresor. Vi ska ju nämligen fara utomlands innom en snar framtid. Ja typ en månad kan man säga, och vi har inte bokat något än, för vi måste invänta lön !!

Vi hade ju först utsett en resa till Turkiet med allting inkluderat för 18000 för oss tre. Men nu har ju resorna börjat gå upp och nu ligger den på 20000 och så mycke pengar har jag inte att lägga undan så här snabbt inpå.

Fick då tips att kolla in Rayiandair. dom flygen går från Skellefteå och är billiga. Men till saken hör det att då måste man boka hotell själv och ja..... egentilgen kanske inte så besvärligt...men det hade varit så bar att bara sätta sig på planet och så vart man som bara lodsat till en solstol med en paraply drink i handen typ.

Men åt andra sidan så om vi bokar en super billig resa så kan jag kanske ha råd att köpa mig en "padda" ipad för er som inte vet att den kallas padda oxå   

Men känns som vi ska försöka hålla huvudet kallt oh invänta lön och sedan se vad som finns att välja på! Man kan ju ha turen att dom sjunker igen i pris. Ett litet pluss är att vi åker veckan FÖRE novemberlovet. Har vi tur så vill alla åka på novemberlovet och då brukar resorna inte vara något billigare (har jag hört från dom som tydligen vet) !   

Så vi ska försöka hålla huvudet kallt och hoppas på det bästa! Ska bli SÅÅÅÅ himmelens skönt om vi kommer oss iväg på en VÄLBEHÖVLIG vila hela lilla familjen!


 

Spanien


VS


Turkiet

 


 
 
Ingen bild

Stina S

19 september 2012 08:34

Men så roligt med resa :) hoppas vi kommer oss iväg på en busscharter tillsammans nån gång oxå !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards