Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 20 januari 2014

Herre gud låt min fiffi vara !!!

Av Isabella - 20 januari 2014 10:39

Allså sitter nu här framför tv kl är snart 11 och jag har inte kommit mig ur min morgonrock. Fasnade fram för tv som idag pratar om kvinnornas "fiffi"  i plasktik perspektiv.

Allså verkligen???

Känner verkligen att denna värld och syn på kvinnor verkligen håller på att gå åt skogen.

Det finns visserligen en liten (verkligken liten) procent som kanske behöver göra en "försnävning" pgr av att man har fått barn eller kanske andra sjukdomliga saker. Men när man hör doktorerna prat så är det tydligen VÄLDIGT vanligt att kvinnor kommer och säger att DOM vill göra en operation för att dom upplever sig för slappa och tror deras män stör sig på det?   

Nu säger jag inte att det är männen som har sagt att dom är slapp, men kvinnan upplever det så pgr av något?

I alla dessa hundra,tusen , millioner år har vi som har fått det kvinnliga könet lärt oss att dom som har det manliga könet bestämer, är lite vikrigare.

Vi har rättat oss efter er och bugat och bett.

Vi ha fått till oss att vi ska vara smala,snygga,smart, vulgära,tystlåtna...osv ja vi alla vet vad det innebär att vara kvinna.

Hela tiden har det handlat om utsende och betende, men nu så har det oxå tydligen betydelse hur våra organ ser ut och känns ???

Allså jag dör av detta jävla påhitt.

Själv har man gått igenom livet och förstått att man inte kanske har varit en av dom där snygga populära tjejorna. Man har som kämpat hela skolgången med att försöka efterlikna dom men det har liksom aldrig gått. Alla tonår tjejor idag har det förmodligen än jävla jobbigare och idealet är ännu mer jävla upp fuckat   

Om man pratat om detta med karlar idag,så får man oftas till svar att

-Ja men det är ju ni kvinnor/tjejor som gemför er med varanndra och vi killar vill inte ha sådana hära bimbos igentligen......????   

 

VA???? Det är ni män som läser porrblaskor till 99.90%, det är ni killar som har uttalt hur ni vill att vi ska se ut, det är ni killar/herrar som dreglar över tjejen med storabröst och uringad tröja, DET ÄR NI HERRAR/MÄN/KILLAR genom alla tider har BESTÄMT hur vi kvinnor ska bete oss och hur vi ska uppträda och hur fan vi ska se ut!

Jag vet att alla män inte alls strävar efter detta och jag vet att alla kvinnor inte mår dåligt, men jag menar nu i det stora hela, vi folk måste sätta ner foten och sluta lägga orden i munen på varandra!

Och för guds skull, ha en del karlar promblem med snippor som känns för vida, tycker jag verkligen ni ska undersöka era snoppar och kanske göra en penisförstoring.

För gudarna ska veta att alla kukar är inte bra!   

 

RÄDDA SNIPPAN!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards