Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 18 juli 2014

En tillbaka blick !

Av Isabella - 18 juli 2014 09:29

God morgon på er alla sommar nissar   

Fredag i dag och jag går på min jobbar helg (röv oxå), hade verkligen hellre varit hemma och myst.

Men mina gammlingar vill ju att jag kommer och hjälper dom, och då gör jag det.

Tänkte att det var ju ett tag sedan jag skrev till er ordentligt och jag har ju gjort en del grejer sedan dess.

Tex att vi var i Stockholm förra helgen. En jäkligt tvärr tur vart det, men rolig!

Jag och Micke flög ner på fredag förrmiddag och mötte upp Stina,Nicke,Jörgen och Emelie i centrum. Chekade in på vårat hotell och sedan var roligheterna igång.

Dolly parton var huvu nummret för oss. Innan hon började på kvällen vart det puben och en massa skratt.

Det händer allt så mycket i "stor stannn"   , tex en fylle raggar som stod mitt i stan och kissade mot en bil.

En bilförare som var förbannad som tvärr stannade och vevade ner rutan och SLOG i bilen brevid som tydligen inte körde lika fort som han ?

Mycket konstigt folk vill jag påstå. Alla verka så arga, stressade i stor stannn !

Vi käckade , drack gott hela dagen och konserten måste jag säga var fantastiskt bra och mycket över min förväntan.

Hon är ju inte riktig min musik smak, men hon var bra och jag ska säga er att det finns några låtar av henne på min spotify lista nu . . . . hihihihih   

           

På lördag kl 10.30 begav vi oss av mot Skellefteå igen. Allt gick mycket bra och hur lyxigt var det inte att bara behöva åka ,sov och trå hela vägen !

Vi avslutade hela helgen med en pizza (som att vi behövde den) när vi komme hem.

När man nu har varit lite nyttigar och försökt tänka till, så kan jag säga att kroppen får jobba för att förbänna allt man stoppar i sig. Man mådde som en bajskorv av allt man ätit. Jag svettades,var uppsvälld och fes oavbrutet hela söndagen.

En prommis på 2 timmar nästan var väl behövligt på söndagen.


Nu mina  vänner ska jag göra något för er. Något jag tänkt på länge. Som alla vet nu är det ju typ mode att lägga ut vad vi äter för maträtter. Börjar väl kanske vara lite less på det så nu tänkte jag visa vad jag har i mitt kylskåp och i mitt skafferi.

Jag tycker att när man är hos folk och ser vad dom har i kylen, säger en hel del om vad man är för typ av människa !

Så här ser det ut just nu i mitt kylskåp.

   

Just nu är det ganska glappt på mina hyllor, lite mer mjölk och frukt bruka ligga på hyllorna.

 

Här i skffariet är det en ända röra. Och det viktigaste jag har är mina popcorn och mina frön. För dom räddar mig när jag blir så där salt sugen och egentligen vill trycke en chips påse.

Ja ha då har jag visat det ??   vart det så himmla roligt ??

Nä mina läsare nu ska jag dramig till affären och sedan blir det mot jobbet och bjuda på tårtan som vart kvar från igår. då blir man poppis denna dagen oxå   


 
 
Alvis

Alvis

18 juli 2014 10:51

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 25 mars 10:43

Ja ha nu blev det måndag igen och vi är redan i slutet av Mars. Denna månad har varit rätt motigt för mitt eget psyke. Jag har ju opererat mig och det var ju bra. Är så glad att jag fick operera mig relativt fort och att jag nu ska börja läka och bli...

Av Isabella - Torsdag 14 mars 09:33

God morgon folket. Igår var en jäkligt bra dag. Min bil har skrmmlat och låtit konstigt under den när man kör och igår tog jag mig för att ringa och boka en tid för att få detta lagat. Jag fick komma dit redan igår för att dom ville kolla vad det v...

Av Isabella - Tisdag 12 mars 09:29

Allså, nu har det gått en vecka med gips och jag är as less. Man blir så klumpig och jag inser nu att jag har inga bra tröjor eller bra jacka. Många av mina tröjor sitter tajt runt armen och det gör ont då, så igår gick jag i Mickes garderob och låna...

Av Isabella - Torsdag 7 mars 09:10

Ont ont ont, men det går att härda ut. Igår hade jag turen att få vila hela dagen, då Doris var hos sin extra familj. Men igår kväll hämtade vi hem henne, så i morse var det dom vanliga rutinerna igen. Men det tar bara lite längre tid allt. Att klä s...

Av Isabella - Onsdag 6 mars 12:54


Hej på er. Jag kommer att göra detta inlägg lite kort, för att jag har lite problem med att skriva och hålla i telefonen. Men igår opererade jag min hand/arm. Det gick okej. Tanken var att läkaren skulle försöka sy ihop det trasiga ligamentet. Men...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards