Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 12 november 2014

Städa naken !

Av Isabella - 12 november 2014 11:49

Herregud !

Nu har jag städat spritt språngandes naken i typ 2 timmar. Japp jag skojar inte med er. Jag har nämligen STOR skurat duschen från topp till tå. Jag har gjort det som skulle ha varit gjort för typ flera flera månader sedan.

Jag insåg oxå attvi är ganska äckliga om man får erätta det så här öppet.

Har jag givet vis sörökt under vissa perioder att skrubba av duschkabinen, men det har aldrig blivit riktigt bra. Kalk beläggningen har som inte försvunnit helt. Så idag klädde jag av mig tog med ig det starkaste medlen jag har hemma, spis skrapan, diskborste, tandborste och svamp och satte igång.   

Med slängande och dinglande tissar  så skrubbade,skrapande och putsande så tog jag bit för bit  och herre gud vad äckligt !

Golvet tog jag sist och där kunde jag skrapa stora sjok med belägging   

Fy fan vad äckligt! Vi duschar ungerfär varje dag alla tre, det är inte så konstig att det blir äckligt, hår, hud avlagringar, två,shampo och andra medel vi använder.

Det kostiga är hur man inte förstår att man BÖR rengöra duschen 1 gång i veckan ?

Det tog mig nästan två timmar, men det var värt det och från och med idag ska jag börja städa naken 1 gång i veckan.

Bilder på detta kommer aldrig att visas   

Kylan har oxå kommit med bravu, Micke cyklade ju omkull igår och har nog en spricka i revbenet så han ligger hemma idag och vilar. Såg även att min kollega cyklat omkull igår och fick till och med åka ambulans och sova över på lassa. . . . . . . .  huvva vad otäckt.

Därför överväger jag om att gå idag till jobbet, men det är så förbannat tråkigt och läskigt att gå hem EFTER jobbet ?

Nä gott folk nu ska "naken städaren" göra en Västerottenspaj (påklädd) och äta varmkorv till lunch .

Hipp hipp och hoj på er !


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Av Isabella - Måndag 25 mars 10:43

Ja ha nu blev det måndag igen och vi är redan i slutet av Mars. Denna månad har varit rätt motigt för mitt eget psyke. Jag har ju opererat mig och det var ju bra. Är så glad att jag fick operera mig relativt fort och att jag nu ska börja läka och bli...

Av Isabella - Torsdag 14 mars 09:33

God morgon folket. Igår var en jäkligt bra dag. Min bil har skrmmlat och låtit konstigt under den när man kör och igår tog jag mig för att ringa och boka en tid för att få detta lagat. Jag fick komma dit redan igår för att dom ville kolla vad det v...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards