Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 27 april 2015

Detta smärtar mig !!

Av Isabella - 27 april 2015 08:22

God morgon på er läsare.

Jag sitter och skriver med smärta idag. Smärta i min rygg oh mage. Månadens tråkigaste vecka allså. Men skillanden ä markaber denna vecka. Detta började igår och jag sa till Micke när jag låg i soffan och ved mig i rygg ont

-Allså det gör så jävla ont   Det känns som jag ska föda barn ??

-Ja ha men du kankse ska det ??!!

-Mhä varför säger du det ???

-Du kanske inte vet att du är med barn???

-Mhä vad konstig du är . . . . .

I natt vaknade jag av att jag hade så jävla ont att jag fick ta i för kung och fosterland för att kunna vända mig. Allså det var på håret jag jag tvungen larma till Nattpatrullen för vändning.

Just nu ha jag ont så jag mår illa, varför det har blivit så här denna gång vet jag inte, men tacka gudaran för detta INTE är något jag brukar ha. . . . . .(hoppas nu inte detta blir något som kommer varje månad).

Idag tänktejag träna, men träningnen får vänta till det lägger sig lite denna mag/rygg värk.


Helgen mina vänner har passerat och det har varit fest på schemat. vi vart bjudna på mat till Stina och Nicke i fredags och det var super trevligt. Basse och Emelie var oxå bjudna och detta innebar då självklart spel kväll.

Stina är så duktig på hitta på tävlingar. först fick vi svara på två blad slutiga frågor. Jag och Emelie mot Bassen och Micke. På detta vann vi, men sedan var det en musik tävling   Jag suger verkligen på år och titlar.

Låtarn kan jag nynna/sjunga med i till 90%, men att namnge och säga årtal är ju fan omöjligt. Så jag och Emelie misslyckades och fölorade. . . .

Sedan vart det "Med andra ord" med nya ord..... allså Stina hade betällt hem nya ord till "med andra ord"(detta vart konstigt, men ni fattar .

Så där van killarna en gång och vi tror jag van en gång?? Kanske jag var lite överförfriskade just där i slutet på kvällen.

Men allt var mycket trevligt och det är alltid roligt att träffas och käka.

Tack Stina och Nicke för lördagkvällen, med alla fina priser. Tyvärr så glömmde jag mitt smik pris. Men det tar vi senare.

     

Går dagen var en ända lång smärt dag. . . . det finns inget att berätta om den dagen.

Men i veckan har jag en roligt bld att visa er. Jasg har ju en vårdtagare som har en jätte mysig hund som vi ska gå ut med. Jag kommer till dom på morgoen ropar lite försiktigt på voven och ingen vovve kommer?

ropar lite mer men utan resultat. går in i sovrumet och ser endast en svans under en filt. . . .

 

Pratar med min bäbis/hund röst och frågar om vi ska gå ut.. . . . .voven vifar på svansn lite lätt, men vi verkligen inte komma fram. Han bekräftar att han hör mig, men skiter i mig   

tillslut lyfter jag på filen och han tittar upp och säger. . .

-Okej då. . . jag följer väl med på en KORT prommis. . . .


Idag mina vänner och läsare blir det att vial och in ta lite piller innan jag börjar jobba kl 12.

Betala lite räkningar och kanske köpa mig en ny sport bh. Skulle verkligen behöva en ordentlig sådan.

Ha en bra dag och var rädda om varandra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards