Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 20 november 2015

Nu har jag koll !

Av Isabella - 20 november 2015 12:08

God morogn på er läsare!

Fredag redan och hela min semester har snart passerat.....    Hur snabbt går en vecka undrar jag?

Iallfall så har denna vecka varit behövande och Doris vänjer sig mer och mer med att vara själv.

Idag har jag oxåhunnit vara på ett möte på jobbet ang en fest vi ska fixa.

Tyvärr så är jag inte hemma den helgen och kan inte delta och det grämer mig lite. Men man kan ju inte vara på allt och göra allt.

Dessutom är jag i Luleå den dagen med Stina och ska se Mia Skärringe, så det är ju inte specielt synd om mig. Denna trvliga Luleå tripp bestämdes typ för 7 månader sedan och vi bokade biljetter och hotell.

Tyvärr så har jag ju en skada i allt jag gillar ocller snarare har ett tvång att radera saker från min mobil. Typ sms,mail,samtalslistor och så vidare.

Får som för mig att jag måste det för den blir full och börjar lagga annars. Har även den sjukdomen när det gäller datorn.

Detta resulterade ju i att jag RÅKADE kasta bort bokningnen på hotellet vi hade bokat. Så nu i veckan tog jag och Stina oss i kragen och började ringa runt på hotellen i Luleå för att fråga OM vi hade bokat där.

Kanske lite pinsamt men vi han inte ringa mer än 2 innan vi träffade rätt. Så nu har jag fått en bokning igen och denna gång skickade jag den vidare till Stia oxå så om jag igen skulle RÅKA kasta bort den så har hon den   

Idag har oxå den första snön fallit och det blir lite mysigare måste jag säga. Doris njuter. Hon plogar som en bitvarg och skuttar som en kanin runt runt.

Ikväll blir det att käka GO mat på Olerys.

Har lite besluts ångest ang mat valet.

Jämt tar jag en köttbit och jag älskar ju verkligen en saftig köttbit, men är sugen på att prova Faita eller vad det heter.

Men vet inte om jag blir besviken och kommer att ångra mig.   

Men ska gå inn på deras hemsida och lus läsa vad man får till och kanske överväga att prova det.

Rebbe åker bort ikväll med vänner så jag och Micke sitter hemma snällt och passa lill puppyn.

Idol kommer att gå på min tv och kanske en chips. . . . .

En helt vanlig dag med en massa fredags mys oh snacks. Eller mys och mys. . . .iallfall en stilla kväll.

Känns helt i min smak just i helgen.

Lördag eller söndag så blir det Innansjön till farfar och äta och uteliv med Doris.

Täckbyxor på och vinterskor fram. . .. i love när man kan ta fram dett och man slipper bli blöt eller kall.

Nu tackar jag för mig med en bild på mig och Doris som önskar alla trevlig helg.

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards