Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 10 februari 2017

Hälsningar från andra sidan !

Av Isabella - 10 februari 2017 08:09

Herre gud vilken speciel dag jag hade igår. Kl 13 så klev jag in i andevärden och fick kontakt med andra sidan vi inte vet något om.

Jag kommer inte berätta allt på grund av att vissa saker är sådanna saker  som jag ska hälsa vidare.

Jag gick dit med inga förväntingar och bara en önskan om att detta skulle ge mig chansen att få kontakt med vissa.

Allt började med att hon frågade mig om jag hade några frågor. Jo sa jag att jag har en vännina som jag skulle vilja fråga vissa saker om och jag berättade även att hon gått över till andra sidan. Men inte hur eller när.

-Hon fick kontakt med Helen direkt.

Meduimet sa till mig att hon var ljus och väldigt sprallig och glad.

-ja savarde jag.........

Jag frågade om jag skulle ha kunnat förhindra allt.

-Nej abslolut inte svarade Helen. Detta var något hon bestämde och ingen skulle kunna ha ändra detta. Allt var så mycket och hon såg verkligen ingen annan väg ut då. Men idag ser hon att det hade funnis andra vägar. Jag och Helen pratade en ganska långstund och olika saker och hon sa saker som jag  skulle förstå att det verkligen var hon.

Tåraran rann men hon slutade med att säga att jag skulle inte vara ledsen mer och att hon finns runt oss och att jag kan prata med henne när jag vill.   

Sedan pratade jag och mediumet om olika styrkor som jag har fast jag inte vet och saker som jag bör tänka på.

Tex att jag ska börja våga säga ifrån, och att jag bestämer över mitt liv. Att det finns vissa ändringar som jag tänkt göra och att jag ska sätta dom i verk och våga satsa på det jag tror på.

Jag hade inte berättat något om mig själv eller om hur många barn jag har. så helt plötsligt sa hon att ....

-Du har en son.

-Jo det har jag.........

Han säger mamma, men på ett bebis sätt....... var han lite ?

-Jo han var bara bebis. Ja han mår bra och vill bara visa dig det. Han var väldigt söt.  

 Han födds för att skulle viga dit liv åt att ta hand om människor.

-Vad jobbar du med?

-Hemtjänsten......

Ja det är tack vara Oliver som du har en god hand med människor och att du är gjord för att ta hand om. Du är öm, har empati, förstånde och mycke kärlek att ge.

-Har du en lite gumma på jobbet som har något fel med bena?

Jag började tänka....... men jag har många gummor med ont i bena.....hahahha

-Jooo jaaa det har jag väl och tänkte på en speciel.

-Ja denna kvinna kan nog inte säga detta själv, men du ska veta att hon blir verkligen glad när du kommer. Hon tycker om dig otroligt mycket och hon tänker på dig ibland.

Det klickade inte direkt när jag var där, men på vägen hem så klickade det nog vem det är.

Allt känndes helt jäkla overkligt och kroppen känndes tung på mig. Det var som jag var gjord av bly. Hon råder mig oxå att söka och forska i mitt biologiska släkt band. Att jag skulle bli glatt överraskad och att det skulle leda mig till andra insikter.

Jag pratade oxå med min svärmor en stund. Hon ville jag skule hälsa vissa saker.

Mediumet berättade oxå att hon ser två av indiens gudar. Den med många armar och elefantguden. Hon tycker sig se att jag har en längtan till Indien och att hon tror att jag i ett annat liv kom från indien.

Jag berättade då att jag har en önskat att åka till Indien och att det är något jag tänkt på ett bra tag.

BRA sa hon bestämt, då tar du och gör det för det behöver du.

Sedan fick jag dra ett tarokort och jag fick upp kortet VISDOM.

Allt detta tolkades som att det finns en massa visdom i mig och att det är dags att jag tar fram den och använder den rätt, och fram förallt så ska jag börja tro på att jag kan.

Hon tog oxå upp detta med värk i mina arma. Hon berskriver allt detta med att om jag tar tag i min visdom och följer mitt hjärta kommer detta att ge mig sig.

Hon betättade oxå att jag är inte en jorde männsika. Det finns två olika själar på denna jord.

Den en är en kropp som har en själ och den är den mänsliga och så finns det en själ som har lånat en kropp och den är jag. Båda två är lika vanliga ,men man har olika frdigheter och man tänker helt olika.


Ja herre vilka tankar jag gick därifråm med. Och både lärdom och funderingar på hur jag ska jobba fram allt hon sa åt mig att göra.

Idag min lediga dag ska jag lägga upp en plan, en plan till min kropp och själ   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards