Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 21 mars 2017

2 dagar i karantän !

Av Isabella - 21 mars 2017 11:43

Jo ho ........ arslet ställde till det för mig. 10 timmars vattenfontän resulterar i 48 timmars karantän. Har idag så stopp på läckan och idag varit och inhandlat verumhälsofil, frostis flingor och kalles grillkorv.

Så nu har jag intagit en mindre lunch och magen verkar vilja jobba med matrialet.

Ingen fara på taket, detta er med sig och detta ger mig ytterliga 2 dagar till att lata mig och gossa med lilla Dori och Tussan.

Mord är alltid något som har fångat min uppmärksamhet. Detta låter konstig, men jag finner det spännade och intressant och veta hur det gick till och kanske varför.

Har ägnat min semester och mina sjukdagar åt lyssa på olika poddar jag har.

Dokumentär poddar är dom poddar som har fångat mitt intresse. Vill göra lite reklam för dessa poddar.

1. Mordpodden ( handlar om riktiga mordhistorier)

2.Svenska mordhistorier ( svenska fall)

3.P4 dokumentär

4.p3 dokumentär

5.p1 dokumentär


Dom här poddarna har många otroligt många bra dokumäntärer både som gäller mord, men även andra berättelser. 

Till er som lyssnar på poddar kolla in dessa.    Idag kommer tydligen Saik spela sin tredje match mot Frölunda och vi hoppas väl på vinst. Ska se matchen för det är rätt bråkigt och heta känslor nu och det gör ju det hela lite roligare. Så nu tar vi fram alla koppar, flaggor och tröjor och hejjar fram killarna.

Idag ska jag oxå göra ett seriöst försök på att vika ihop SUPER tvätt högen på min säng. MEN ...... jag kommer bra vika min tvätt. Den som är 45 och 19 borde kunna vika sin egen tvätt. Så det kommer nog gå bra   

Träning med Doris står oxå på schemat. Hon ska ju ställas ut om två helger här i Skellefteå. Igår tränade vi på "loss" och att inte rör bollen efter loss. Gick super bra och idag har hon inte naffsat mig på fingrarna å fort jag skulle ta bollen. Hon är en riktigt snabblärd hund.

Nä nu ska jag tvär vila inna jag tar tag i kläder och träning.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards