Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 7 juni 2017

V 23

Av Isabella - 7 juni 2017 08:12

Allså denna vecka förvånade mig totalt. Detta är den vecka som min älskade dotter har väntat på i flera år nu.

Detta är den berömda student vecka. För  henne är detta jätte stort och för mig är det ännu större. Hon är den första av os som tar studenten. Micke gick en två årig linje och jag gick ju som ni kanske vet ingen linje alls.

Hon har haft det väldigt kämpigt sista året men hon har tagit sig igenom med nöd och näppe och nu står hon här med förståndet i behåll.

Det är nu som dom här ungdomarna ska vända bad och träda ni i det vuxna livet. Man ska jobba, flytta och kanske bilda sig en egen familj så småningom. Det är nu allt börjar.

Varje år som jag ser alla studenter som sjunger och skriker och hur jäkla glada dom är så ,fäller jag faktiskt en smyg tår.

Deras lycka över att ha klarat av skolan.

Allt började i måndags med "balen"   

Hela dagen bestod av att få ordning på hår, kläder och smink. Tack snälla Sandra som kom och gjorde hennes hår. Hon vart jätte fin och det satt HELA dagen och natten   och tack till Maco som kom och skjutsa Rebecca och Oliver i den otroligt fina bil.

Som tur var han vi med att fota dom älskade ungdomarna oxå.

             

en jätte trevlig kväll vad jag föstår på Rbecca och en kväll hon kommer att minnas för livet.

Sedan har veckan bestått av fest och trevlig heter. Igår vart det fest med klassen. Idag hoppas jag på att hon tänker vila så hon orkar med fredagen då det är dagen D   

själv har jag haft en jävla tur.

Måndag hade jag turen att få ta hela dagen semester. Trodde sedan att jag jobbade tis,ons och tor, MEN såg till min förvåning i måndags att jag var ju fan ledig tis och onsdag och jobbar bara 7-13 på torsdag   Sedan ledig igen fre, lör och söndag........ detta har nog varit tur då det endå finns en del saker att göra under denna vecka.

Idag har jag en gedigen lista på saker jag beöver göra idag.

Mat ska hadlas och fixas, städas,tvättas och självfallet ska jag hinna med promenader med min andra älskade lilla tjej.

Till råga på allt detta så har Micke tagit hem alla sina saker nu och oj vad han har saker......... så vi måste koma på något sätta att organisera allt detta oxå   

Nä ha nu en bra dag på er så hörs vi en annan dag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 25 mars 10:43

Ja ha nu blev det måndag igen och vi är redan i slutet av Mars. Denna månad har varit rätt motigt för mitt eget psyke. Jag har ju opererat mig och det var ju bra. Är så glad att jag fick operera mig relativt fort och att jag nu ska börja läka och bli...

Av Isabella - Torsdag 14 mars 09:33

God morgon folket. Igår var en jäkligt bra dag. Min bil har skrmmlat och låtit konstigt under den när man kör och igår tog jag mig för att ringa och boka en tid för att få detta lagat. Jag fick komma dit redan igår för att dom ville kolla vad det v...

Av Isabella - Tisdag 12 mars 09:29

Allså, nu har det gått en vecka med gips och jag är as less. Man blir så klumpig och jag inser nu att jag har inga bra tröjor eller bra jacka. Många av mina tröjor sitter tajt runt armen och det gör ont då, så igår gick jag i Mickes garderob och låna...

Av Isabella - Torsdag 7 mars 09:10

Ont ont ont, men det går att härda ut. Igår hade jag turen att få vila hela dagen, då Doris var hos sin extra familj. Men igår kväll hämtade vi hem henne, så i morse var det dom vanliga rutinerna igen. Men det tar bara lite längre tid allt. Att klä s...

Av Isabella - Onsdag 6 mars 12:54


Hej på er. Jag kommer att göra detta inlägg lite kort, för att jag har lite problem med att skriva och hålla i telefonen. Men igår opererade jag min hand/arm. Det gick okej. Tanken var att läkaren skulle försöka sy ihop det trasiga ligamentet. Men...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards