Jag kan allt

Alla inlägg den 3 september 2017

Av Isabella - 3 september 2017 09:38

Hello hello läsare och tittare. Söndag och allt känns mycket bra, en aning lite huvud värk, men inte farligt alls. Gårkvällen var otroligt trevlig. Vi grillade och matade våra magar med lite smått och gott. Sedan var det dags att åka mot stor stannn   

Allt gick mycket bra och vi hoppad in på Bishop. MEN DÅÅÅÅÅÅ händer det nya trickset.

Jag har glömt min börs hemma    Men så snopet. Men tur är ju att nu i den morderna tiden så finns det ju swish. Så jag placerade öer pengar till My. Men jag gillar inte att be andra betala för mig FAST jag vet att jag betalar ju lixsom, men att be folk är inte min grej. Så det vart otroligt billig kväll 220 kr   

Sedan var det dags för att gå och rök, MEN DÅÅÅÅÅÅ upptäcker jag att jag har glömt min nya ask hemma så jag hade bara två kvar. Så det var inte så mycke röka heller.

Känns bra idag med både kontot och halsen. 

så mitt nya ticks som jag vill dela med mig är att lämna plånboken och ciggen hemma. 

Ångesten över att kolla kontot dagen efter är totalt bort blåst och halsen och lungorna mår ju betydligt bättre efter att man inte kunnat röka obehindrat   

     

Tack fina My,Stefan och Leila för den trevliga kvällen. Idag blir det att ta hand om lilla Dottan. Hon har börjat löpa nu så jag ska agera "buttler the torka efter jycke" och gå och handla lite go saker för vi ska fira svärsonen.

Nu ska jag snabb vila och sedan börjajag nof tvätta ansiktet innan jag beger mig ut i allmenheten. annar tror nog endel att jag kommer direkt från den förbjudna sängen dagen efter.


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards