Jag kan allt

Alla inlägg den 14 september 2017

Av Isabella - 14 september 2017 15:30

Hej på er.

Torsdag har komit snart till sitt slut och dagen har flytit på. Vakande kring 7 av att katten satt utan för min dörr och kraffsade och majauade högljut.

Troligen trodde hon att hon höll på att svälta ihjäl och behövede mat typ på engång. Rastade Dottan en morgon kiss och sedan fikade jag och kröp ihop i fosterställning igen i soffan med täcke och Doris vid min sida.

Vaknade med ett ryck kl 10 och gjorde ett riktigt försök med att kamma håret. gick så där. Är så himmelens less detta långa hår nu. Vill verkligen kippa mig men jag har inte råd just nu efter bil och tand utgifter.

Klädde på mig och gick ut på en lång promenad. Hemma igen efter 1.30 min och slängde i min lunch.

Världens godaste lunch. Jag åt spagetti och köttfärssås. LOVE LOVE LOVE denna maträtt.

Sedan var det dags att snabb åka upp till mammas dagsaktivering som hon är på två dagar i veckan. Det var en anhörigdag och vi skulle få fika och lite information. Tyvärr så han jag varken med fika eller innformation, för att jag var tvungen gå ut och jobba en timme idag med ett special uppdrag på jobbet. Så det var lite synd. Men mamma var glad och hon hade ju gubben sin med sig.

Iväg igen mot jobbet och ta tagi det som mskulle göras och sedan dokumentera. Sedan kom jag hem och snabb rastade Doris och här sitter jag nu.

Det behöv inte fundera på hur man ska kunna få tiden att gå på sina lediga dagar. Det finns alltid något att göra tydligen.

Har upptäck ett problem som gör mig lite fundersam. Min telefon.......

När jag skriver in något i min almencka och sätter ett larm att den ska larma dagen innan eller när grejen är så larmar den inte ?? Idag har jag tryckt och fifflat med detta och får det ändå inte att fungera, VÄRFÖR? För visst ska den på minna en om jag vill det(för övrigt har jag en iphone.

Missade ett möte igår för att den inte larmade mig. Jäkligt pinsamt när personen i fråga ringde och frågade om jag inte skulle komma.

Någon som vet vad jag gör för fel , meddela gärna mig då? Nu ska jag snart slänga ihop en kebab talltik till mig och gubben och sedan hoppas jag på mina bara ben att det blir lite hundträning ikväll med HUFF.Men om det regnar så skulle det inte bli något,så just nu ser det illa ut   

Ha nu en trevlig kväll på er för det ska jag ha .


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards