Jag kan allt

Alla inlägg den 15 september 2017

Av Isabella - 15 september 2017 09:39

Natten har varit en plåga IGEN! Det har värkt och värkt i käften så kl 3 var jag tvungen upp och proppa i mig tabletter. När klockan slog 8.00 så slog jag nummret till min tandläkar och förklarade och frågade om det verkligen skulle vara så här ont.

-Nej då svarade den vänliga sköterskan. Kom nu direkt så ska vi spola, troligen har det farit ner någon mat som ligger och irriterar.

Mycket riktigt. Dom fick spola fyra gånger och plocka upp en kebab tallrik med pincett. Detta kostade mig INGENTING. Skulle jag ha ont efter helg så var det bara att komma in och spola igen.

Fantastiska männsikor. Nu kommer jag att fundera ut hor jag ska kunna få i mig GOD mat fast i flytande form i helgen ?

Vågar nästan inte äta något som ska lägga sig i stora hålet.

Nog om detta nu. Igår kväll upplevde jag något otroligt roligt med min hund.


  

Jag är ingen super mamtte som har uppfostrat henne till en robot. Men hon är verkligen en snäll hund endå. Hemma ligger hon mest och vilar med mig, får iblan upp ryck att leka med någon boll eller försöka få igång Tussan. Men till 90% är hon väldigt snäll.

Visst hoppar hon och skäller när det kommer folk, men det går över på 10-15 min. Visst blir hon lite bongstyrd när vi möter hundar ut, men även det går bättre och bättre. Hon har egentligen inte något betenden som jag ogillar och tycker är jobbigt.

Igår  iallfall så var jag och skulle tränna lite med henne med föreninngen Huff. Jag och Doris fick prova på att lägga spår och hon fick spåra   

Jag fick lära mig hur man la spåret och hur jag skulle föra Doris. Men gud vad roligt det var. Hon har jätte duktig för att vara första gången. Doris gillar att nosa på med sin söta gris nos och detta är verkligen något vi ska börja utöva lite mer. Både roligt att vara ut och att träna något med henne. Hon själv verka tycka det var roligt oxå, för när vi gick hem så var hon super uppmärksam på mig och kollade hela tiden med mig om vi inte skulle leka mer.   

Helgen bjuder inte på så mycket mer än jobb. Men en otroligt bra jobbar helg. Jag kommer att få spendera helgen med kollegor som det var längesedan jag jobbade helg med. Spännande.......

Nu ska jag vila en pytte stund sedan klä på mig och gå en promnad med Doris.

Ha nu en bra helg på er så hörs vi säkert fram över.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards