Jag kan allt

Alla inlägg den 10 oktober 2017

Av Isabella - 10 oktober 2017 09:57

I dag vaknar jag som andra dagar närmaste veckorna. DÖDS TRÖTT och kroppen väger bly. Nästan omöjligt att röra armar och ben.

Igår ringde jag farbror DR och var ner till Vårdcentralen för at få någon typ av hjälp. Jag måste ju få något som hjälper mig fram tills den här nya medicinen börjar verka ,det skulle ju ta 10-12 veckor. Men fram tills dess kan jag inte gå runt med dessa smärtor och den här tröttheten och orkeslösheten. Givetvis så fick jag träffa en AT läkare och berätta hela min sjukdoms historia med värk och umeå besöket och medicinerinng. Sedan poänterade jag stark att jag ORKAR inte snart stå upp och jag sover inte mer än 4 timmar. Men det dom vill ge mig är den medicin jag ätit länge som inte ger någon smärt lindring ???? Vad ska jag göra nu?

Jo jag klev upp idag och ringde Umeå. Någon vänlig och kunnig själ måste väl kunna förstå att jag hittar inte på mina problem och att bara för at jag orkar ta mig till v-c så betyder det inte att jag inte är helt slut.Det var känslan jag fick på V-C igår. Nu min vänner i stundadet NU ringde Umeå    Rätt kvinna på rätt plats. Hon bokade in mig på ett besök redan i morgon, för hon förstod att detta är inte hållbart att leva i .


TACK FÖR ATT NÅGON LYSSNAR NÄR MAN ROPAR EFTER HJÄLP !


Nu har jag gnällt och förpestat luften klart med detta och tänker tvångs gå ut med Doris som vägrade bajsa. Regn är inte hennes melodi, men bajsa bör man annars dör man.

Idag blir det inte mer än matlagning, baka limpa och tvångs rastning av Doris.

Ett helt vanligt liv i av en helt vanlig människa. Kansle återkommer redan i eftermiddag om en annan sak.

Tar något på tungan   

 


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards