Jag kan allt

Alla inlägg den 14 oktober 2017

Av Isabella - 14 oktober 2017 10:28

God morgon   

Lördag härliga lördag tänkte jag tills jag vaknade till. Igår bestämade jag mig för att idag skulle jag börja ta tag i mammas lägenhet, handla och ta en lång promenad. Nu känns det som röv röv röv dålig läge för det.

Vaknade upp av att jag hörde hur regnets smattrade på mitt fönster    Så nu sitterjag här och funderar på hur och när jag ska försöka vålda ut in hund?

Idag kommer det bli trevligt främande ikväll med 2 rätters middag. Funderade på igår om jag skulle göra varmrätt och efterrätt eller om det skulle bli förrätt och varmrätt.

Valet föll på för- och varmrätt, FÖR att igår ringde läkaren jag var till på i måndags. Där jag tog en massa prover och socker provet   

trummmmmm virrvellllll   


 

JAG HAR INTE DIABETES 2     

Och därför väljer jag nu att endå börja tänka till om vad jag stoppar i min mun. Så socker efterrätten skippar vi och kör en fräch förrätt.

Alla andra prover var oxå jätte bra tydligen, så jag förstår varför läkarna kliar sig i huvudet och inte rikigt tror på mig när jag säger att jag har jätte ont och är super slut.

Men som tur var känner jag nu att det håller på vända och ingen är gladare än jag om detta skov ger med sig.

Nu läsare ska jag inte störa er mer, utan nu ska jag duscha upp gammel kroppen, fara och handla och sedan blir det att vålda ut min lilla Doris. Och går inte det så får det bli lek och bus inne med Doris. AKTIVERING är A och O för att få en lung och fin hund.   

Ha en trevlig helg nu så syns vi kanske i morgon.


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards