Jag kan allt

Alla inlägg den 6 februari 2018

Av Isabella - 6 februari 2018 07:39

Igår kväll så satte jag mig ner på Wish (en sida med sjukt billiga saker) och kollade runt lite. Köpbegäret skrek till mig att det jag var tvungen att köpa något.

Helt plötsligt slog dig mig att jag skulle söka på franskbulldog   

Alla som känner mig vet att jag är tokig i min lilla fralla här hemma. Hade jag fått leva helt solo så hade jag nog pyntat mitt hem med alla dess bulldog saker i hela hemmet.

Men nu lever jag i samliv och får skärpa till mig lite . MEN igår svävade allt iväg och jag beställa dess saker....


 

Som fransk bulldog mamma måte jag ju ha en tröja...eller hur.....


 

Sedan behöver ju alla veta att i min bil åker det en liten jävla söt bulldog........


 

...och självklart måste min hemnyckel få en lite utsmyckning oxå    


Längtar så jag dörrr tills detta kommer.

Idag blir det att återgå till jobbet. Jag har inte tagit min medicin mot värken på snart 1 1/2 vecka och det börjar kännas. Tyvärr så har jag slut och inte varit ordentlig nog att beställt i förväg. Men ringde direkt igår och beställde så jag hoppas jag kan hämta ut den nu iveckan. Det positiva med detta är att jag  förstår nu att den fungerar. Sedan i dec har jag inte haft ont eller varit öm i mina leder.

Men nu i helgen så kom värken smygande och jag är öm i mina armbågar och handleder.

Ibland känner jag mig som en gammal tant. Min högra höft har jävlas länge och den gör ont nu. Kan inte ligga för länge på högersidan, den värker när jag sitter och den ömmar när jag går. Jag var till sjukgymnasten innan jag for till Chile och dom förespråkade lite stressing, så skulle detta ge med sig. Men det gör det inte..... ska ta och ringa igen idag och hoppas på någon typ av undersökning av min höft.

Idag börjar jag inte förrän kl 16.30 så jag kanske ska bege mig på min garderob "här slänger vi in allt jag inte vill se" och rensa den. Den är så jäkla fullt att så fort man tar en sak så faller det ut 3 saker.

Nä folket nu ska jag gå ut och skifta tvätten sedan mysa med min lilla håriga sak en stund.

Ha en bra dag på er.



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards