Jag kan allt

Alla inlägg den 12 februari 2018

Av Isabella - 12 februari 2018 08:53

Måndag ........så tar vi nästa vecka då. Helgen har sprungit iväg och som vanligt har vi inte varit sysslo slösa. fredag kväll var vi i viloläge på soffan.

Lördag började vi med att slå oss fram i lägenheten för att få fram lite frukost. Sedan begav vi oss mot Burträsk för att fortsätta resningen i Kallys lägenhet.

Halva dagen ägnade vi åt att packa,rensa och ställa bort saker.

Doris var med oss hela tiden och hon hade SÅÅÅÅÅÅÅÅ tråkigt. Sedan for vi till svärfar och vart bjudna på älggryta.

Jätte smaskigt och jävligt lyxigt att bara behöva ligga på soffan och små slumra.

Lördagkväll blev det inte mycket att orda om. Vi slö såg på denna katastrofala Mlodifestival . Denna tävling måste ju vara på nerdgång. Så kassa bidrag att det är pinsamt. Sedan ska tydligen människor som inte kan sjunga, sjunga bara för att dom är kända i andra sammanhng, konstig .......

Jag och Micke hade en lugn kväll framför tv och slog oss fram till sängen vid 22 tiden. Varför jag säger att vi slår oss fram är för att vi just nu har både en del grejor från mamma liggande här, saker från Kallys lägenhet och en jävla massa saker som ska säljas på tradera från Kallys lägenhet.

Och om man har en lägenhet på 70 kmv så har man rätt lite plats och man börj ha rätt lite saker.

Men det har ju inte vi och jag slår mig allså fram nu föra att kunna laga mat,bajsa och sova.

JAG VAN TRIVS så in i bomben av detta kaos och vill egentligen bara köra fram en konteiner och börja kasta allt. MEN efter denna månad så börjar jag mitt 40 åriga liv med att rensa och kasta rum för rum.

Min regel är. Något nytt in, något gammalt bort. Allt jag inte rört i på 6 månader åker till loppis låda eller i skräpet.

Ingenting ska skonas.

Idag har jag lite saker att utföra.

Ska åka och inhandla en mindre låda där jag kan ha sy grejor. Rasta min lill älsklings hund och fixa mig lite käk innan jag börja jobba ikväll.

Ska försöka städa lite, men det känns inte lönt nästan.

Nä nu mina läsare så säger jag hej då och hoppas ni får en bra vecka.



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards