Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 29 mars 2018

Nu hettar det till rejällt

Av Isabella - 29 mars 2018 20:32

Men satan i min låda ........

Jag, Micke och svärfar skulle ut och äta idag på Bishops, för att jag och Micke har två rabatt checkar. Men svärfar är ju alltid lite sen så vi komme oss inte dit förrän ca 16.30 och då var det redan fullt   

Tack svärfar för att du var sen och tack Bishops för att det är alltid fullt, för då tog vi chansen att fara på den ny öppnade resturangen Taj Mahal    

Herre gud i min låda så värt det var. ÄNTLIGEN har det kommit en riktigt Indisk resturang till Skellefteå, med människor som KAN laga riktigt indisk mat.

Det finns vissa resturanger som har en mindre indisk meny, MEN det smakar inte alls indiskt.

Tyvärr så glömmde jag telefonen hemma så jag kunde inte fota maten vi åt.

Men satan i min låda vad mycket mat vi fick. Jag provade på en rätt med kyckling marinerade i chili med grönsaker som kom in på ett järnfat som var stek hett. Till fick man en stark sås och saffrans ris.

Åhhhh starkt var det så snoret rann, MEN det var starkt GOTT. Stark med det smakade faktiskt något endå.

Denna resturang kommer jag att besöka flera gånger och jag hoppas verkligen den faller Skellefteå folket i smaken så vi får behålla den.

dom har tydligen lunchbuffe så den kommer att provas inom snart framtid.

 

Det fins ju även mild mat för domm fega   och det finns barn meny. Rekomenderar denna resturang med varm hand till alla som är less kinamat, kebab,pizza,hamburgare och kötträtter.

Nu sitter jag här hemmai min ensamhet med min Doris som soer brevid mig och försöker heje fram skellefteå Aik. Går väl så där kan man väl säga........ Domarna verka ha bestämt att Färjestad ska vinna. VEM et allt kanske redan är uppgjort i penga påsen.

Tussan har inte blevid hämtad än av någon kärring, men hon fick lite konkurans när hon var ute av en till katt som troligen väntade. Så hon skrek allt vad hon kunde på mig för att jag skulle jaga bort den stora katten som försökte ta hennes plats. Så ut sprang jag med en plast leksak i handen och  täkte kasta den på kissen, men den vart så rädd när den såg att jag hade med mig dregel Doris så den sprang för livt och Tussan vart hel nöjd.

Men hon har slutat vänta nu så nu ligger hon här oxå och sover brevid mig.

Typiskt att man har två djur. En på vardera sida så jag själv sitter rätt upp och ner för att inte störa dom   

Ha nu en trevlig påsk på er och får och ät på den nya resturangen här i stan.




 
 
Ingen bild

Smedh

30 mars 2018 13:35

Jag hänger gärna på å testar lunchbuffén 😃👍 men jag vågar mig nog inte på det starkaste . Då pajar magen .

 
customresearchpapers.ws paper proposal

customresearchpapers.ws paper proposal

31 maj 2018 09:07

Greetings! Thanks a lot for sharing your problems with us! We are here to help you and save your soul!

http://customresearchpapers.ws/blog/term-paper-pro

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 25 mars 10:43

Ja ha nu blev det måndag igen och vi är redan i slutet av Mars. Denna månad har varit rätt motigt för mitt eget psyke. Jag har ju opererat mig och det var ju bra. Är så glad att jag fick operera mig relativt fort och att jag nu ska börja läka och bli...

Av Isabella - Torsdag 14 mars 09:33

God morgon folket. Igår var en jäkligt bra dag. Min bil har skrmmlat och låtit konstigt under den när man kör och igår tog jag mig för att ringa och boka en tid för att få detta lagat. Jag fick komma dit redan igår för att dom ville kolla vad det v...

Av Isabella - Tisdag 12 mars 09:29

Allså, nu har det gått en vecka med gips och jag är as less. Man blir så klumpig och jag inser nu att jag har inga bra tröjor eller bra jacka. Många av mina tröjor sitter tajt runt armen och det gör ont då, så igår gick jag i Mickes garderob och låna...

Av Isabella - Torsdag 7 mars 09:10

Ont ont ont, men det går att härda ut. Igår hade jag turen att få vila hela dagen, då Doris var hos sin extra familj. Men igår kväll hämtade vi hem henne, så i morse var det dom vanliga rutinerna igen. Men det tar bara lite längre tid allt. Att klä s...

Av Isabella - Onsdag 6 mars 12:54


Hej på er. Jag kommer att göra detta inlägg lite kort, för att jag har lite problem med att skriva och hålla i telefonen. Men igår opererade jag min hand/arm. Det gick okej. Tanken var att läkaren skulle försöka sy ihop det trasiga ligamentet. Men...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards