Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 6 april 2018

Så att säga ..........

Av Isabella - 6 april 2018 09:26

  .........

 Man kan väl säga att jag är grudlurar till 100% . Mitt förra inlägg handlade ju om ett FÖRBUD som skulle börja gälla och detta fick mig att skriva ner några av mina egna tankar och känslor för detta.

Så när inlägget läggs ut har jag ju en vän då som tydligen har lite mer verklighets uppfattning och har kanske hört att detta är ett APRIL skämt. Jag kollar upp min källa ang detta och ser då till min förvåniga att detta postades den 1 april och känner mig direkt riktig DUM.

 

Men men det var ju för tur att det var ett skämt och det var ju för synd att jag tydligen blev lurad till det fullo.

Idag har vi redan hunnit komma fram till Fredag och jag har nu jobbat halvtid hela veckan. Det har kännt varken till er från, MEN jag har inte lika ont på nätterna och jag stressar som böveln varje dag. Har oxå varit och börjat simma nu och i morse klev jag upp 7 och packade sakerna och for iväg till Eddahallen.

Sjukt nice typ    det var inte många där och jag kunde simma i vilken fart jag ville. Avslutade med ett bubbel och mjukade upp ryggen. Så jag var hemma igen just innan nio. Har ni intagit frukost, hunnit ringa försäkringskassan för att fråga om alla uppgifter jag lämnat är rätt nu. Sedan blir det idag en stillsam dag, med besök hos sjukgymnasten.

Tanken var idag att jag, Rebbe och Oliver skulle ta oss ut i skogen och grilla korv och Dottan skulle få sprina lös, men som alla nog ser så värker det ju ner SNÖ så jag tror vi skippar grillandet.

Helgen har lite roligheter att bjuda på. Idag ska vi mysa ner oss i soffan och se nya Becka som tydligen har kommit.

Lördag blir det lite party med Stina och Emelie. Vi ska först käka och sedan blirdet väl puben. Söndag har jag fått lyxen att inte behöva gå ut med Doris på morgonen. Rebbe har lovat att ta ut henne på morgonen så jag kan ligga och slöa och tycka synd om mig själv lite längre.

Som avslutning så kan jag bjuda på en bild från förra helgen då vi var i Innansjön hos farfar och grillade och åkte skoter.

Ha nu en bra helg på er alla och glöm inte att HEJA fram SAIK på lördag. Måtte dom vinna ........  

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 25 mars 10:43

Ja ha nu blev det måndag igen och vi är redan i slutet av Mars. Denna månad har varit rätt motigt för mitt eget psyke. Jag har ju opererat mig och det var ju bra. Är så glad att jag fick operera mig relativt fort och att jag nu ska börja läka och bli...

Av Isabella - Torsdag 14 mars 09:33

God morgon folket. Igår var en jäkligt bra dag. Min bil har skrmmlat och låtit konstigt under den när man kör och igår tog jag mig för att ringa och boka en tid för att få detta lagat. Jag fick komma dit redan igår för att dom ville kolla vad det v...

Av Isabella - Tisdag 12 mars 09:29

Allså, nu har det gått en vecka med gips och jag är as less. Man blir så klumpig och jag inser nu att jag har inga bra tröjor eller bra jacka. Många av mina tröjor sitter tajt runt armen och det gör ont då, så igår gick jag i Mickes garderob och låna...

Av Isabella - Torsdag 7 mars 09:10

Ont ont ont, men det går att härda ut. Igår hade jag turen att få vila hela dagen, då Doris var hos sin extra familj. Men igår kväll hämtade vi hem henne, så i morse var det dom vanliga rutinerna igen. Men det tar bara lite längre tid allt. Att klä s...

Av Isabella - Onsdag 6 mars 12:54


Hej på er. Jag kommer att göra detta inlägg lite kort, för att jag har lite problem med att skriva och hålla i telefonen. Men igår opererade jag min hand/arm. Det gick okej. Tanken var att läkaren skulle försöka sy ihop det trasiga ligamentet. Men...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards