Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 4 juni 2018

Dumhet övergår till smarthet.

Av Isabella - 4 juni 2018 12:22

Jag skrattar inombords.

Har nu idag varit till stan för att se om kläningen är kvar. Gick in i butiken och ser att just idag hade dom 20% rabatt på allt i butiken. Bad en stilla bön att min kläning skulle finnas kvar och att den skulle sitta bra på mig fast den var en storlek förstor. Skrider fram mot stället, blädrar fram kläningen och hittar storleken. Känner mig satans nöjd över att jag väntat tills idag för OM den passar så har jag nämligen sparat lite pengar oxå   

Tar kläningen och går in i provrumet.

slänger av mig kläderna och hoppar i den ..........

JAAAAA den passade OCH den håller tissarna på plats. Jag skrattar för mig själv åt att jag både fick den kläning jag ville ha OCH den vart 100kr billigare.

Så nu har jag inhandlat min första afonkläning. Man kan ju hoppas på att någon av Mickes syskon tar och gifter sig framöver så man får andvända den igen.

Eller så hoppas jag på att jag blir stenrik och får gå på fina middagar där man ska bära aftonkläningar   

efter som jag sparade 100kr tyckte jag att då kan jag ju köpa lite mer kläder till mig själv. Så jag snäppade in på Bikbok och hittade flera ställ där det stod 2för 99kr. Så där hittade jag min första gula kläning. Mer som en party kläning som jag ska prova ha när det blir varma sommarkvällar.

Vädret här har nu övergott i kyligt och typ storm. Jag känner en mindre panik att solen och värmen vi haft i maj, har nu tagit slut. Att det finns bara visst antal dagar det kan vara sol per år och att dom nu är slut.

Detta väder verka ska hålla i sig resten av veckan, men somm tur är så åker vi till Sweden Rock på torsdag och där nere verka det ska vara strålande sol och varmt...... hoppas hoppas hoppas att inte vädret vänder.

Ikväll jobbar jag, och i morgon blir det att försöka packa så smart och lite saker som är möjligt som ska med till Sövlesborg. Efter som vi ska bära på sovsäckar,underlag och tält så kommer vi inte att rymma så mycket andra saker så det gäller att välja kläder med omsorg.

Ha nu en br dag, nu ska jag gåtta mig i mitt fynd och bara vila fram tills jobbet kallar.

HOJ

 
 
http://dissertationediting.org/about.php

http://dissertationediting.org/about.php

18 juni 2018 09:36

thanks a lot, cheered up, moved to wonder how much at talented people, cool write

http://dissertationediting.org/about.php

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards