Jag kan allt

Alla inlägg den 11 juli 2018

Av Isabella - 11 juli 2018 07:45

Allt i min värld skriker just nu bara NEJ NEJ NEJ NEJ .........jag vill inte börja om att jobba.....nej nej nej   

Detta är min sista vecka och jag känner mig inte alls klar att börja om och jobba. Jag har panik kan man säga.

 

Jag har oxå kommit in i något typ av "skov" i min värk problematik och har under senaste veckan  fått mer och mer värk så i veckan började jag med lite mer mediciner för att få bukt med detta. Så bara därför får jag oxå panik. När kroppen är öm och jag blir så trött av denna värk. Men det brukar ju gå över efter någon vecka av lite mer medicinering.

Idag kära folket blir det bad    Igår vart det premiär doppet i Jävre (havet). Satan vad skönt det var. Ni tänker säker att jag är tokig, för havet är ju inte jätte varmt. MEN där i Jävre var det som en sandbank 50 meter ut och mellan den och land så var det ju inte djup och detta innebär att vattnet värms upp rejällt och där var det säkert mot 25-28 grader varmt. Men om man klev upp på sandbanken och gick ut en bit i självaste fin havet var det en anning lite kallare   Men inte alls så man inte kunde bada.

Idag ska vi fara på ett ställe som vi aldrig har varit på, i Ostvik. Bara för att jag ska kunn ha med mig lilla Doris. För nu förtiden är ju hundar förbjudna på badstränder?

En konstig regel tänker jag, men det tycker väl jag bara för att jag har hund. Men där ska man tydligen få ha med sig hunden och jag hoppas det är skönt i vattnet så jag kan bad och se om Doris kan simma lite. Vi ska ha med oss lunch, fika och kakor. En riktigt bad dag allså. vi får oxå sällskap av Mickes bror Jörgen och Emelie.

Så nu vänner blir det att utnjutta sista dagarna av mitt liv med sol,bad och mat.




Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards