Jag kan allt

Alla inlägg den 22 juli 2018

Av Isabella - 22 juli 2018 15:35

Redan kl 5.00 på fredag så var min stor ögon öppna och förrväntans fulla på att få kliva upp. Men hjärnan sa ordentligt till mig, att sova lite mer om jag skulle orka hela kvällen. Så jag la till mig och snussade på Micke och somnade åter till kl 7.30    Men sedan var det das att kliva upp och på börja förvandlingen från vardags kvinna till bal kvinna. För vi skulle ju på ett stor bröllop o Umeå. Micks kusin Johanna skulle gifta sig och vi hade fått lyckan att med verka.

Allt var perfekt typ. Akten var vid havet, barnen var ringbärare, solen lyste och allt var bara perfekt.

Självaste festen var inne i Umeå i en vacker smyckad lokal. Mycket olika tal från vänner och familjer, mycket musik och många känslosamma samtal.

När två blir en helt enkelt.

Vill tacka för att vi fick vara med på eran kväll och fira med er. Ett jätte vacker bröllop.

Fanns det något att klaga på så var det värmen........ den var olidlig ........ men det kan man ju inte rå för att man har så himmla tur med vädret

Här kommer iallafall lite bilder från fredagen .


                             

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards