Jag kan allt

Alla inlägg den 7 augusti 2018

Av Isabella - 7 augusti 2018 09:33

God morgon.

Tisdag och idag är dagen jag ska ta mig tillbaka till jobbet. Som tur är att jag jobbar kväll och har då en hel dag på mig att göra mig klar.

Som ni kanske vet så har jag skaffat mig en ny telefon. Är satans nöjd med den MEN fanns det något dumt med bytet så var det att jag inte fick över mina bilder   OCH att spelet jag spelat varje kväll. När jag tog hem det så stod jag på värld 1 istället för värld 436   Men men , det är bara bagateller igentligen. Så igår var jag in och sökte efter ett nytt spel att ta hem, och råkade så subbla över ett spel jag hade för typ 1 år sedan........  



HAY DAY 


Kollade runt lite och det hade förnyats en massa så jag tryckte på installera knappen   

 

Så nu tror jag att jag gjort bort mig........

sist jag hade hemme detta spel så i slutet var det så mycket att göra att jag typ vaknade på natten och skördade och tillverkade saker. Så jag tror jag ska kasta bort spelet elllllleeeerrrr ???

Sedan tänker jag att kan jag inte få vara beronde av nått nu när jag faktiskt hunnit passera 5 veckor utan tobak.

Eller är det bara dumt att trigga belöning systemet? Troligen är det det.

Idag ska jag ta min lilla hund och dotter och gå och köpa ett skärmskydd till min mobil. Helgens bravader satte sina spår i form av  en liten liten repa på skärmen. Så ett skydd ska på omg idag.

Från telefon till mig själv.

Som jag skrev att vikten skjutit i höjden, så har jag ju nu i två veckor motionerat långa promenader i rask tagt, inte ätit godis på veckan eller chips. Hur har det gått så?

Jo tackar det har gått precis som jag hoppas. Har gått ner 4 kg    Stort jäkla grattis till mig. Nu har jag två kilo kvar. Så nu i veckan hoppas jag på ett svalare väder så kanske jag kan börja intervalls jobba lite lite och så kommer jag halvera potionerna jag äter. Känner redan ätt mina byxor sitter som förr och känner mig nöjd som böveln.

Kan jag gå ner 6 kg till så kommer jag att ligga på 60 och så lite har jag inte vägt på flera år.

Ska satsa på det.


INGENTIG ÄR OMÖJLIGT


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards