Jag kan allt

Alla inlägg den 9 augusti 2018

Av Isabella - 9 augusti 2018 08:41

Vet igentligen inte varför jag skriver dett inlägg. Är sur, trött och har en massa jävla värk. Natten i natt har varit en vaken natt. La mig ca 23.16 och somande reltivt fort, MENNNNNNN vaknade igen 2.30    Satans jävla irriterande. Har sedan legat och viridit mig runt, runt ,runt ,runt och runt till klockan rigde för att Micke skulle upp. DÅ jävla lyckades jag somna om, MEN var ju tvungen kliva upp 7.30 så jag ska hinna med prommenera Doris och äta lunch innan jag ska och jobba kl 12   

Så idag kommer det bli en jävla piss dag. Blir inte denna värk bättre så vet jag inte vad jag gör snart. Har varken råd eller lust att sjukskriva mig.

Nä bar att bit ihop och hoppas på att det blir skojigt som fan att jobba idag. Ibland händer det ju att det är så roligt att man knappt vill gå hem.

Jag hoppas på en sådan dag. I helgen blir det bara lugn och ror. Jag ska bara göra saker jag vill. Inte fara någonstans, gå ut och äta och bara lyssna på poddar och promenaera. Inte bära tunga saker och knapra alvedon och hoppas på att jag får SOVA hela nätterna.

Längtar som fan......

Ja nu har jag gnällt av mig och nu ska jag borsta tänderna ,kamma håret och sedan ut och motionera fläsket.

Med hårdrock i öronen så är det lätt att komma upp i flås för både mig och lill gumman.





Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards