Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2018

Jag funderar.......

Av Isabella - 9 oktober 2018 08:49

God morogn på er.

Min näs f-n har varit tät hela hela natten och detta har då fått mig att vara vaken lite då och då. Att inte sova är ju inte jätte bra, MEN ibland kläcker man ideer som man kanske inte kläckt om man hade haft en massa intryck och liv runt sig.

Så nu i natt kläckte jag ideen ADVENTSKALENDER !

Min älskade gubbe har ju skämt bort mig delux nu senast två åren och jag börja nog ta han lite förgivet. Så nu kom jag på den braiga iden att han ska få en kalender av mig.

Så jag började söka runt här i syber världen. Men satan i gatan vilket utbud det finns. Förutom alla dom här barnkalandrarana så finns det ju hur mycket kuligt som helst. Tyvärr finns det mindre åt herren, men några.

tex denna .....

 

Kanske en kalender för den som gillar bubbel och vill ha det lite lyxigt.

 

Eller en kalender med olika doft ljus. Hela december kommer i olika dofter varje dag.

 

Eller varför inte en lite sex kalender, men lite spännande oljor, krämer och kanske några vuxen leksaker

 

Eller varför inte en vuxen godis kalender......

Alternativen är många och jag tror jag har bestämt mig för en nu till gubben.  I år ska vi inte ge varandra julklappar så jag tänkte att jag ska skämma bort han med lite spänning varje dag   

Idag har jag inte feber, men dom här bihålorna gillar fortfarande att vara täta eller vad dom nu är. Ska försöka ta mig en mindre promenad idag med Doris. Hon tycker verkligen att jag är SÅÅÅÅÅÅÅ tråkig. Igår tyckte hon att kasta boll vart tråkigt, när det är det hon har fått göra nu i två dagar.  Rebbe jobbar inte idag så min förhoppning är att hon ska gå ut med lillan utan att jag behöver fråga. Ha nu en bra dag och hoppas ni får en bra dag.



 
 
Linda Paulsson

Linda Paulsson

9 oktober 2018 09:22

vart hittade du "bubbel" kalendern?

http://livet-ar-fyllt-med-upp-och-nedgangar.bloggp

Isabella

10 oktober 2018 07:41

Kommer inte riktigt ihåg, men jag sökte på kalendrar och fick upp massa sidor som säljer kalendrar. Alla hade som samma så jag tror du kommer att finna den =) Tips sök på ätbara kalendrar för vuxna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards