Jag kan allt

Alla inlägg den 5 februari 2019

Av Isabella - 5 februari 2019 08:26

Tisdag och jag har avklarat jobbar helgen från Sebirien. För här i Skellefteå har snön fallit tätt, mycket och snabbt. Det har blåst, yrt och varit en aninng irriterande.

Mina rätta ord/tankar lämnar jag till mig själv.

Men vi ska ju vara bra SÅÅÅÅ TACKSAMA för alla som jobbar med snö röjning. Dom gör ett satans bra jobb.

Varje år blir det ju så här någon vecka och jag blir lika glad över att dom jobbar dag och natt för att få alla andras vardag att bli så bra som möjligt.

Jag blir oxå lika provoserad av dom som gnäller att tidninngen inte kommit eller posten eller dom som frågarsätter VARFÖR det inte är skotta på deras lilla skit gata.

Vill skrika och fråga om dom har ögon i ansiktet och om dom verkligen tror att just DOM är viktigast i världen. Visst fan är det jobbigt med SNÖ men vi överlever.

Jag har idag lyckt skotta fram bilen. Uppfriskande och kallt så här på morgon sidan. Dagens uppgift blir att underhålla Doris, köra in bilen i ett varmgarage kanske, steka en fantastisk pyttipanna, och hålla mig från godis/chips.

Tror jag jobber att lyckas med alla grejor. 

Jag har suttit hela morgonen med Doris i knäet och haft tass vård. När jag till slut kände att hon fick gå och lägga sig på en egen plast så vägrade hon .....

Nu ska jag fixa lite runt köks ytan och sedan klä på mig och hunden och gå ut.


 

 

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards