Jag kan allt

Alla inlägg den 18 februari 2019

Av Isabella - 18 februari 2019 09:22

Men herre gud......... SVERIGE menar ni att vi ens funderar på att ta hem IS krigare nu till Sverige ?

Vi ska allså ta in folk i Sverige som är tränade till att döda, våldta och förstöra världen. Männikor som har en tro att  dom är det enda värdiga folk som vill ta över hela världen, som förnedrar kvinnor och barn.

Att vi ens funderar över detta är ju fan skrämmande.

Åker man för att kriga för denna organisation tycker jag man har förrverkar sin rätt till ett liv i fred när man råkade förlora kriget.

-Oj nä men detta gick inte som jag ville , MEN jag får komma hem till Sverige igen och mysa ner mig i en cell med varm säng, jag får mat och kanske jag kan utbilda mig till något medans jag sitter i fängelset?????   

Ni måste ju förstå att vi gräver våran egen grav.

Tänk på alla som var med om lastbils körningen i Stockholm. Detta ör ju ett STORT hån mot dom som var där på plats.

Is är den största terror grupp i dagens läge runt om i världen och världen försöker göra allt för att bli av med den gruppen.

Då ska vi väl för fan inte göra det bekvämt för dom. Kasta ut dom i öknen och låt dom törsta ihjäl. Tror ni verkligen att om någon av er skulle stå öga mot öga mot någon av dom, skulle bespara dig livet och ge dig en varm säng ??

NÄÄÄÄÄÄÄ det skulle ni inte få.

Ni skulle bli avrättade framför en kamera.

NU får ni väl endå börja tänka om Regeringen.  Att ta in dessa människor är ju helt galet otänkt.

Hur lengräddade är ni ......? Jobbar ni för IS eller för det Svenska folket?

SKRÄMADE !!!!!

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards