Jag kan allt

Alla inlägg den 7 maj 2019

Av Isabella - 7 maj 2019 07:49

God morgon.

Allås ibland drömmer man SÅÅÅÅ otroligt knäppa saker. Det är ju inte så hemskt ofta man drömmer saker man kommer ihåg, men ibland så kan dom vara så verkliga för en när man vaknar.

Inatt var en sådan där natt.

Först drömde jag att jag skulle fixa en spark till en extra kollega vi har . Han är väldigt lång så det var inte så lätt att hitta en större spark. Men jag var och provade och provad och till slut hittade jag den perfketa "stor sparken"    Varför det var en spark han behövde har jag ingenanning om, men jag fixade och var sååååå glad när jag kunde lämna över den.

Sedan drömmde jag oxå att jag gjorde choklad. Allså drickes choklad och jag gjorde jätte stark. Den var mörkbrun i koppen.

Jag har inte druckigt choklad sedan jag opererade magen.

En dröm jag har haft återkommande förr i tiden, var att jag hörde Oliver grina på ett lasarett och jag letade och letade efter han i alla långa mörka koridorer, men hittade aldrig honom. Den drömmen kan jag förklara , och den har upphört nu.

En annan dröm jag har haft ibland är att Micke är otrogen, eller mer vill göra slut och jag kommer på han med en tjej. Oftas skrattar han bara åt mig och säger lugnt..... men jag vill inte mer med dig......

Sjukt......

Drömmar är otroligt konstiga, men jag undrar om det alltid finns något förklaring varför man drömmer vissa saker.

Och kan man verkligen  tyda drömmar.

Alla varelser med en hjärna tror jag drömmer. Jag ser  ofta när Doris sover djupt, så TROR jag hon drömmer att hon springer, leker och skäller lite. Hon sprattlar med benen och små skäller . Jävligt sött.....

Micke där imot har någon konstig dröm. Ibland börjar han sparka våldsamt med benen och gny. Då är det bara att passa sig. Han har sprakt mig flera gången rejällt. Så nu förtiden brukar jag skrika till och fråga vad det är frågan om.

Då harjag fått till svar....

-Men dom kommer och dom är ÖVERALLT....!

-Vad är överallt? Vad kommer?

Ibland är det onda skölpaddor eller insekter som kryper på han. Galet otäckt.

Hur som helt tycker jag det är intressant med drömmar och undrar VARFÖR vi drömmer vissa saker om och om igen.


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards