Jag kan allt

Alla inlägg den 21 april 2009

Av Isabella - 21 april 2009 09:44

Hej nu är det tisadag och helgen har passerat. Vi har haft det himla trevligt. I fredags så var jag och Micke bjudna av mitt gammla jobb på en så kallad GRAVÖL. Dom skulle ta farväl av mig och Lasse som fick sluta nu. Vi var på Boulhallen och spelade. Det var faktiskt jätte roligt. Vi var där vi sex tiden och spelade fram till sju. Sedan komme det pizza och vi åt och drack några öl. Efter maten vart det en till omgång och mitt lag fick en delad plats med dom andra. Sedan var det dax att fara mot Scandic. Där skulle det vara  Shlager låtar på kvällen , men om det var det vet jag inte..... Vi var där ca i½ timme sedan for jag och Micke hem för vi hade Rebbe hemma själv med en kusin. Vi var väl hemma vid tolv tiden. Direkt till sängen och sov jätte gott.

På lördags morgon steg vi upp och fikade och vi ett tiden så hade Rebbe träning.Efter träningen hade hon aktiviterter med fottbollen så då var det daxs att bege sig till Norrvalla. Allt flöt på tills matchen var slut. Vi föräldrar sålde fika, och när matchen var slut så var det daxs att plocka bort. Micke och ungarna sprang före med några grejor och jag var kvar i kiosken och stökade lite. Plötsligt ringer Micke och säger...

-Skunda dig hit Anjellica har ramlat i sten trappen och det sprutar tänder och blod!!! Jag släppte allt och sprang. Japp hon hade ramlat nerför trappan och hon skrek myck. så iväg till akuten fort som fan. Det gick bara bra. hon hade en tand som gick sönder men det gick att ordna. Men hon hade jätte ont i munnen. Väl hemma så vid kl 19.00 tiden så skyndade vi oss att göra en middag för sen skulle vi ju se Robinsson. Kvällen vart lung. På söndag steg vi upp och Rebbe for på fotbollsträningen. När hon komme därifrån så for vi på Bodaborg med Camilla och hennes barn och Matte och Tim. En mycket trevlig eftermiddag tycker jag. Efter det vart det tårta hemma oss mig för Camilla fylld år. På kvällen åt vi Tacos och myste ner oss i soffian så gott det gick.

Igår hände det inte så mycket. Jag var på stan ett tag och handlade lite kläder. Sedan var jag förbi arbetsförmedlingen och sa att jag fått jobb så jag behövde inte dom något mer. Känndes otroligt skön. Idag åker jag ner till Örnselsvik för att skola in mig på mitt nya jobb. Bara natt. ska fösöka sova lite nu för jag ska jobba inatt. Men det känns inte som jag är så himmla trött. Men jag får väl försöka iallafall.....

Kram påer alla som finner mitt liv lite intressant.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards