Jag kan allt

Alla inlägg den 22 juli 2013

Av Isabella - 22 juli 2013 07:53

God dag vänner och läsare   

ommaren har gått ungefär på halvtid nu och jag har typ inte varit in på bloggen en gång...... jag har sommarlov tror jag. Hade till och med problem med att logga in   

Som vanligt har jag jobb denna sommar oxå. Ingen semester allså. Attinte ha ett fast jobb är ingen fördel ska jag lova er. Och tydligen efter sommaren så har jag inget jobb igen. därför SKA jag söka jobb i veckan så jag gör allt jag kan för att få ett jobb (som arbetsförmedlingen utrycker sig) !

Alla vet ju att sommaren har varit sådär här uppe. Visst har vi haft en del sol, men mycke monligt och blåsigt   

Förra veckan var vi ner till Stockholm en tvärris och kollade inte Iron Maiden på den fantasktiskt STORA nya arenan Frinds Arena!

JÄVLAR vad den var stor!!!

Nu har jag tyvärr ingent att gemföra med för jag har aldrig nämligen varit på någon annan arena. Men den var STOR.

Vi åkte ner med ett kompis par Stina och Nicke och hela resan skulle ju bli en hårdrocks resa, men det hela slutade i en ända sor matresa. Vi åt och vi åt och på kvällarna åt vi igen, och på morgonen åt vi igen..... ja ...sjukt god mat fick vi äta och vi hade super trevligt.

En himmelens tur att vi gick typ hela tiden oxå.

Micke och Nicke var och gjorde kille saker, dom sköt pistoler som var STORA och lät högt. Jag och Stina hadlade och slösade pengar. Men roligt hade vi.

Nä vi komme he på söndag känndes det som vi hade ätit sönder magen och nu är botten nådd.....

Jag och gumman har varit och inskaffat tränings kort på det billigaste stället " friskis och svettis" !

Ett jätte fint gym och fram för allt så är det MYCKET billigare än 360.

Så vi var iväg förrra veckan och prov tränade.

Kan säga att tre två dagar efter hade jag så himmla mycke träningsvärk att jag trodde jag skulle dö.

Det såg ut som jag skitit ner mig och typ fått en stor stock mellan benen.....  

Men nu har det lagt sig och jag ska bege mig idag igen.

Tänkte visa lite bilder från sommaren och stockholms resan.....

   

En mysig söndag med golf tunering och pizza som avslut.

       

Glad och säkert mätta!

                  Sissta kvällen avslutade vi med hårdrock till det ultimata bandet IRON MAIDEN   

Sommaren har varit bra och nu går vi mot hösten och verkligheten.

Tänka på vikten .......söka jobb......fösöka övertala familjen att åka till Chile med mig....städa ,tvätta ...ja allt som livet innehåller.

Men mitt sommarlov är inte riktigt slut än, utan aug ut kommer jag att pausa lite från bloggandet och facebook.

Kram på er och hoppas ni tittarin efter aug...... KRAM på er !

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards