Jag kan allt

Alla inlägg under mars 2009

Av Isabella - 2 mars 2009 20:16

Ja i helgen har det varit trevligt. I lördags bestämde jag och min dotter att vi skulle på stan och handla kläder till henne för hon har fyllt år och fått en massa pressent kort på kläder. Min lilla vän Camilla skulle oxå följa med och min man Micke. Vi försökte vara på stan vi 10 tiden när dom öppande. Handlingen gick fort och vi var klara vid 11.30 tiden. Rebecca hade fått sina kläder och Micke hade fått sin pressent från mig ( han har oxå fyllt år). Till han köpte jag en fiska lina för 500:- .....aldrig jag skulle vilja ha det själv, men han är då skit nöjd för den. Så nu får vi se om det kommer någon fisk i sommar. Innan vi for hem var vi vuxna in på systemet och köpte lite öl och cider. När vi komme hem for Rebecca på sin träning och jag och Micke for och stor handlade mat. När det var gjort så var det en lite stund för vila. Rebecca for till mormor vid 17.00 tiden och vi andra beställde pizza från ett nytt ställe för dom hade utkörning. Hahahahah tror ni inte dom glömde en sås till Camilla och hon är ju så jävla rolig. Hon ringde upp och skällde som en band hund. Och det hela resulterade i ingenting. Sen var det dax för lite förtäring av alkohol. Jag har ju haft lite otur dom sissta gångerna att jag alltid har blivit för ful och tyvärr har jag inte alltid varit så trevlig, så den här gången tänkte jag till och köpte bara 6 st cidrar. Det gick ju skit bra........jag var i princip nykter och det är skönt att vakna dagen efter och inte känna ångest. Jag, Camilla och Jenny for ut på statt och hade väl så där lagomt roligt. Vid ett tiden ville vi hem och ringde min bror. Men huks fluks så var det en anna kille med i bilen oxå. Han följde oxå med hem till mig. När vi komme hem så var Micke och hans kompis vakna än och dom var skit fulla. Ficka alla i säng som skulle sova här och skickade hem dom som skulle hem. Den där killen gick och la sig på våran soffa. Stackaren vakna upp oss någon okänd. Men han var inte helt okänd för han kommer från ett samhälle som Camilla kommer ifrån. Söndag morgon var det bara att plocka bort och vila en stund innan vi skulle fara och äta SURSTRÖMING hos min bror som oxå fyller år samma dag som mig. Jätte gott var det och efter det så vart det glass och kaffe. Lagomt så där en bakis dag. Idag har jag jobbat och när jag komme hem så ville Micke gå på bio. Och det tackar man ju inte nej till så vi har kommit hem för en lite stund sen. Vi såg Wallander- Hämden. Den var helt ok. Och nu ska jag gå och mysa ner mig i soffan men min dotter.....Fick föresten min pressent av Micke idag....jens....jätte bra för jag behöver kläder.

Kram på er alla där ute i cyber världen.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards