Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

Nu är det p G

Av Isabella - 3 maj 2013 13:11

Tjenis mitt benis för omväxlinggens skull   

Fredag idag och jag har varit vaken i exat 7 timmar PIP! Idag har jag varit och följt Mickes mormor till lassa, för hon skulle få göra en hjärt korregering (man får en stöt i hjärtat så det börjar slå jämnare) !

Spännande och lite nervöst. Men duktiga som läkarna är så vet dom vad dom gör så det gick himmelens snabbt. Dom var tre stycken som skulle göra det idag så dom låg som på rad och det"stöttes" en hel del där ett tag   

Helgen har passerat och nu går vi mot sommaren! Valborgs var vi hos ett kompis par och grillade och elade två super eldar. Den ena elden gick super bra med den andra elden som leggat sedan före vinter var så blöt att bara halva brasan brann ner   

Hur mycket vi än jobbade för att den skulle ta sig så ville den sig inte riktigt. Men vi gjorde då ett tapper försök med alla de slags driv vätskor,pinnar, eld spridning osv.........

     

Detta är söt MOA som skrattade i prencip hela kvällen.

 

Och detta är Liam som kollar in pappa och hans kompisar som gör i ordning brasan !

 

William läsnade rätt snabbt på brasan och började bygga bokstäver av pinnarna!

 

 

 

Vad hände för er mina läsare? Man hör så himmelens lite från er??

Igår vart familjen en pryl rikar IGEN ! Alls jag och Micke som pratar om att vi ska dra när Rebbe har blivit stor och fått jobb, vi dra bara på oss mer jobb och saker   

Igår iallafall så köptes det in in till moppe till Rebbe. En Peugeot street fighter blev det och det var endå ett rätt bra pris på den. Så nu har vi två moppar som ska köras runt.

Jag gjorde ett tapper försök med att låta hår och säga att hon SKULLE vara tvungen att ha varsel väst när hon färdas p landsväg.....  

Svaret jag fick var ......

-ööhhhh VA ?? Varför??

Jo för att den är smal och kringlig och man som bilförarae ser dig mycke bättre då!

Pappa satt bara tyst och sa ingenting........

Så vi får se om det blir så, jag ger mig inte iallfall .............

Nu mina kära läsare ska jag ta mig en väl behövlig blötning och sedan dra mig mot jobbet. Ikväll blir det jag och mina kollegor mot världen   

Nä skojar det kommer att bli en ortoligt lugn kväll och jag hoppas allt flyter på och alla gammla blir glada när vi kommer    

så ha det nu så himmelens bra så höres vi nog efter denna helg.

Kram på er rump nissar !


 
 
Ingen bild

Stina

3 maj 2013 18:31

För oss blev det grillning, öl, vin och whiskey. Och alla barnen hade ordnat olika sorters lekar så det var ju bara hänga på :)
Lite sällskapsspel oxå.
Sen tog vi taxihundarna och for hem vid ett :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Av Isabella - Tisdag 2 april 10:30

Ja men nu gott folk har vi gått in i April månad. Detta innebär att jag har nu haft vägning igår. Blev inte som jag tänkte mig. Vågen har gått upp 1,7kg. En jävuls besvikelse infann sig. Men så ser sanningen ut. Jag vet att denna månad så har vi ha...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards