Jag kan allt

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av Isabella - 6 maj 2013 11:02

Tjenis på er alla läsare !

Har nu intagit typ världens godase indiska gryta! Stark,söt och krämig på samma gång!

Idag Måndag har jag börjat med att ta mig runt a-torp 4.02km eller vad det var.

Kände att nu böveln var det dax och prova skorna igen   

Jag måste säga att jag är lite förvånad över mig själv, trotts att man inte rört på sig på flera månader, rökt, käkat godis i massor, käkar chip i massor och varit JÄVLIGT LAT helt enkelt, så orkade jag jogga ganska mycket i mellan åt.

Känner mig nöjd och tror jag tar en sväng i morgon oxå   

Sedan har jag gjort det man gör efter en träning runda. Nu inväntar jag att få vara på en utomordentlig utbildning. Kommer att bli nice och att få lära sig nya saker är väl helt okej.

Ikväll mina vänner går start skottet på Rebbes utbildning på "moppe" kortet.

Hon har nämligen fått en moppe hon oxå och utbildningen är denna vecka.

Igår prov körde jag hennes MOPPIS   

En betydligt nyare modell som har el start! Man startar allså på en knapp !   

Den är betydligt större än min, MEN när man kör den är det som man svävar fram....liksom en helt anna komfort kan jag lova.

När man åker på min så är det lite stötigt och guppigt,MEN min är mycket smidigare!

Men jag kommer då ALDRIG att överge min fina MOPPIS !   

Nä nu messar Rebbe och är arg (som vanligt när hon har det vi kvinnor har en g i månaden) så nu måste jag försöka snacka med surisen en stund !

Men vi hörs sedan.

  


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards