Jag kan allt

Alla inlägg den 23 december 2013

Av Isabella - 23 december 2013 18:25

Hej och god jul på er vänner.

Ikväll kommer jag och min familj bli miljonärer    Trevligt va ?

Vi har nämligen tre lotter till uppersittar kvällen i Bingolotto. Och vad jag förstår så  är det allt som behövs för att vinna miljoner.

Jag har redan börjat tänka på vad vi ska göra för roligt här fram över.

Micke säger att om det är så att vi vinner så packar vi väskorna jävligt fort och drar redan ikväll utomlands. Vi ska helt enkelt skita i julfirandet och bara dra    Undra om jag måste förvaran min arbetskamrater att jag inte kommer på onsdag och jobbar?

Iallfall så i fredag så hade vi en lite mindre jul fest här hemma. Ngåra kompisar var här och vi hade fixat tapas buffe allihop. Super gott och jävligt trevligt. Vi spelade oxå julklapps spelet. Gick väl så där kan jag säga......

Vi körde med dom hårda reglerna. Allså alla fick inte paket i slutet.

Gissa vem som blev utan ......  ...... jo jag och bara jag....  

Jävligt tråkigt, jag hade tur att Micke hade då två klappar och det ena var ett mini kitt från Body Shop så det fick jag av han.

Men det är som inte riktigt samma sak som att man spelat till sig klappar.

Men regeler är regeler och dom är till för att följas.

Lördagen var en helt konstig dag.

Det hände, det som inte hänt på ....ja jag vet fasen inte när det hände sisst eller om det änns har hänt.

Jag sov ända fram till kl 10.30 Inte därför att jag var super bakis (för ja var typ nästan nykter) utan för att jag var trött. Det var riktigt sköt faktiskt.

Söndag var jag i bagar branchen. Jag och min gammle vän Anette hade nämligen hyrt bagarstugan i Frostkåge.

Så himmla mysigt att baka. Vi började tidigt på söndag morgon och var hemma igen vid 16 tiden.gubbarna var oxå med och skötte gräddningen och packerteringen.

Vi avslutade bakningen med att göra pizza. himmelens så goda dom blev.

När vi komme hem var vi helt slut både jag och Micke. vi kastade oss i soffan och tydligen somnade vi båda två till hockyn.

Så i det stora hela har helgen varit super fin och trevlig och nu väntar bra tomten på att få komma hem till mig.

Nu ska jag grilljera skinkan och sedan ska jag förberdeda mig på att bli miljonär.

Tur att jag köpt lite fansy glittriga kläder till nyåret ,som jag kan dra på mig när jag blir miljonär ikväll. Är man en mijonär måste man se ut som en oxå   

Ha nu en riktigt god jul alla där ute och tänk på att Jul blir det  varje år så om man inte hinner allt i jul så tar man det nästa jul.

Stor jul kram på er alla    



Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards