Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2014

Vinter päls !

Av Isabella - 23 oktober 2014 08:32

God morgon folket   

Torsdag och vi rakt mot en slappar helg IGEN ! Denna vecka har varit den bästa på länge. Jag har sovit så bra, inte kännt stess och jobbet har fluttit på som rinnande sirap !

Har oxå varit duktig och varit på gymet nu tre daga och det känndes skönt. Första dagen så upptäckte jag något   

Jag har ju för fasen odlat en vinter päls på mig ! Har helt glömt detta med att raka ben,under armar och i v:et ?

Det är ju en himmelens tur att man inte har små åtsittande shorts på gymmet. Men igår gjorde jag slag i saken och tog bort vinter pälsen. Det tog ju en stund och jag fick stöd dricka vatten mellan rundorna, men det gick. Så nu är jag len som en nakenhud!

Har och panik plockat mina ögonbryn nu när inte min mys Sara finns tillhands. Måste ju försöka hålla undan tills hon kommer hem till jul. Annars kommer hon ju typ inte hitta mina ögon?   

Sedna upptäckte jag och attj ag håller på att bli skäggiga damen ?

Har fått några grova strån på hakan och i våran spelge hemma på toan ser man dom nästa inte.

Men när jag åker olika hissar på jobbet kolla jag och då ser det ut som jag håller på att försöka odla skägg ? ? ? ?

Vad händer med mig . . . . . .

Så jag rensade undan där oxå igår   

Undra om man kan söka något typ av "raknings" bidrag av staten för allt lödder och alla blad man måste köpa ?

I allfall så nu går vi raka vägen mot en jul snart. Helgerna springer iväg och jag har fortfarande inte börjat titta i spanska boken? Jag är fan hopplös   

Denna helg blir det inte något specielt. På fredag ska vi ut och äta med Rebbe och Albin. Lördag blir det nog bara att slöa och söndag blit det att slöa oxå.

Sedan nästa helg blir det jobb, helgen efter det blir det Stockholm "Monster bilar" i Frinds arena. Gubben bjuder på hela kalaset och jag ska tydligen få åka tåg med ligg vagn ena vägen!    Jag har aldrig åkt tåg förr ska ni veta.

Helgen efter Stockholm blir det julgala i Skelleftekraft arena men Stina och Nicke !

Glitter och glamour på hög nivå ska det bli.

Ja så det finns vissa skaer som man ska hinna med innan julen. Och sedan ska det ju handlas julklappar för böveln oxå. Tur man inte har så stort köpes område så detta klara vi av på två helgen galant   

Nä vänner och kollegor. Nu ska jag städa bort och göra mig klar för lite jobb vid 12 tiden. Ha nu en super bra dag och ät nu inte gul snö om ni hittar det!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards