Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2014

Är liv rädd att. . . . .

Av Isabella - 27 oktober 2014 08:07

........ internet ska dö på min dator innan jag har gjort klart detta inlägg, så att allt jag skrivit kommer att försvinna   

Iallfall så kör jag nu.

Hej och god morgon på er alla glada skita.

Måndag och en ny vecka har tagit form. Helgen har varit LUNG ! Och då menar jag lugn. I fredag så kännde jag på jobbet att min mage hade lite värk, och att det gick bak mot ryggen ?? Lördg var det riktigt illa. Vet inte riktigt vad det var men jag hade jätte ont och vilade mellan tvättningen och städningen. Söndag  var det bättre men jag känner av ryggen än. Men iallfall så har jag typ inte gjort något i helgen.

Slappat i soffan med telefonen i handen och spelat "Wordbrain" nästn hela helgen, medans Micke har slaviskt tittat på Prison Break.   

Igår bryt jag latandet och bakade lite kakor och gotti gotti ! Sedan ringde jag Stina och Nicke och bjöd hem dom på fika.

Så lite sällskap hade vi.

Jag kan oxå säga att jag inhandlat FÖRSTA julklappen i lördags.

Kawwaboomm vad bra jag är.   

Känner mig ganska taggad på att börja redan nu så det inte blir så dyrt för mig i december och att man inte behöver stressa ihjäl sig.

Har försökt hela helgen att övertala min mini familj att vi ALLA ska skriva önske listor till tomten.   Ingen har svart mig och bara försvunit från min närvaro ? ? ?

VARFÖR ???

I lördag planterade jag ett nytt liv ! En ny lite planta som jag ska vårda med ömhet och kärlek ska ni veta. . .  kolla

 

Sedan var jag och Micke till Sjöbotten och kollade in min mor och moster som var i full hugging med bakning i bagarstugen.

 

Tussan har varit ute HELA långa natten och vill passa på att säga god natt för hon ska sova hela dagen.

 

Och själv ser jag att jag fortfarande har internet och vill nu skynda mig att avsluta detta inlägg innan internet dör.

Så ha en bra dag i dag. Nu ska jag vika min tvätt, ta en prommis till biblioteket. Ser du att det blåser JÄVLIGT mycket . . . . undra om jag tar mig över bron?

Sedan blir det jobb efter 12.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards