Jag kan allt

Alla inlägg den 24 augusti 2022

Av Isabella - 24 augusti 2022 13:44

Nu har vi landat hemma, jag och Doris efter ett återbesök hos veterinären. Idag såg det ÄNTLIGEN mycket bättre ut. Jag känner hopp och glädje över det. Nu bara fortsätta med samma behandling och droppa varannan timme och så ska vi tillbaka om 2 veckor igen. Hoppas nu bara att ögat fortsätter i samma läkningsprocessen som det har gjort denna vecka. Doris är nog nöjd över att inte bli sövd eller stucken idag.

På söndag fyller min älskade hund 7 år och hon ska både få tårta och present.
Idag har jag hunnit en massa "måsten" här hemma. Jag har storstädat, sensa i skåp. För att rymma Mickes saker han kommer med sedan. Jag har även hunnit vara ute och tränat huvudet med Doris.
Så nu ligger vi bara här och njuter av allt jag uppnåt Idag och väntar på att våra garderober ska komma.
4 st garderober är på g hit och dom väger 80kg styck. Så det ska ju bli sjukt intressant hur fan vi ska få upp dom.
Jag ser framför mig hur Micke uppmanar mig att ta i och hur jag tappas skiten och flännar.
Så alla som vill se en fadäs, kom till mig.

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards