Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 7 december 2023

En i stattistiken

Av Isabella - 7 december 2023 15:10

Halljo på er 

Ja nu har jag blivit en i stattistriken oxå. I aug rammlade jag över en sida med "pirat" saker från Fjällräven. Efter som jag har köpt en fejk väska utomlands så tänkte jag att detta är ju inget konstig för att det finns ju fejk kopier. Kollade även resentioner (vilket jag vet inte behöver vara riktigt), men det känndes okej och jag beställde 2 väskor och en vinterjacka för 670 blev det allt som allt. Paketet kom aldrig och efter jag väntat nästan 2 månader ser jag att det jag fått någon konstig uppdatering om att paketet ska ha levererats. Jag skriver till dom och förklarar att det inte alls kommit något paket och att jag varit hemma den tidpunkt det står det ska ha levererats. Jag får då svar och domm lovar att återkomma. Vilket dom gör. Dom ber om utrsäkt och säger att detta ska vi lösa. Jag meddelar då att jag gärna vill ha varorna och frågar om dom kan sicka dom igen ELLER så vill jag dom sätter tillbaka pengarna. Dom skulle absolut sicka nya varor. Jag har nu väntat i typ 2 månader igen på att få någon typ bekräftelse på att dom skickat nya varor. Idag skickar jag igen till dom att jag inte fått eller hörst något från dom nu på ca 2 månader, och att nu vill jag sdom sätter in mina pengar på mitt konto igen. 

Klickar på SEND och får då tillbaka att denna adress finns inte längre.....   börja söka rätt på min order jag gjort för längesedan och inser att sidan jag beställde ifrån inte heller finns längre    Så jag har nu lyckats ge en jävla idiot 670 kr gratis. Hoppas bar att denna person var fattig och verkligen ehövde dessa pengar, typ som jag gjort en välgörenhet. Men troligen inte...... 

OFTAS så är ju sidor kopplade till Klarna och jag brukar alltid välja Klarna, men just denna sida skulle ha betalt direkt. Jag har beställt förr MÅNGA saker som jag betalt direkt och ALLTID fått sakerna. Så därför känndes detta inte helt otroligt skummt.

Men nu blir det ALDRIG mer att beställa skaer utan att ta det på Klarna. 

Idag har temeraturen gått ner märkbart här , så jag har kunnat ta en lite länge promenad med Doris. ALLSÅ allt är verkligen HEL VITT ute nu.... 

 

Öppnade dagen lucka nu på morgonen. Och blir as glad   Idag fick jag en natt kräm för ansiktet. Jaag behöver verkligen börja smörja mitt ansikte. Har gått och tänkt att efter jul ska jag gå och köpa mig en kräm, men tack älskade Micke för denna. Nu kan jag börja redan nu. 

 

Ikväll smäller det oxå. Micke har köpt biljetter till någon konsert på Kulturhuset. Vi ska se gamma artister som ska sjunga sina gammla dängor. Micke pappa ska följa så jag ska snart fixa lite middag så det är bara att äta och fara. Allt blir roligt och att bara få göra något, även om dessa artister inte är några jag lyssnade på, men jag har väl lite humm om vilka dom är. Så nu ska jag gå och börja fixa med maten, sedan snygga till mig innan kvällen. 

Ha en super bra kväll på er alla 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards