Jag kan allt

Direktlänk till inlägg 16 april 2009

Vår i luften

Av Isabella - 16 april 2009 19:09

Idag vaknade jag kl 8.00 för att jag var tvungen att göra lite plättar till min dotter ,som skulle på teakwoondoo dag. Dom har ju påsklov nu och då hade hennes klubb någon aktivitet dag, så dom skulle ha med sig plättar. klev upp då och gjorde ca 8 plättar och sedan var dagen igång. Har känt mig lite sliten dom här sissta dagarna med lite kramp i bröstet och trött, men det går nog över. Efter vi hade gjort oss klara med fika och packat hennes väska hon skulle ha med sig så, begav vi oss ivög. Vi lämnade av henne kl 10.00 och efter det så for jag och Micke till ett ställe där man säljer ut millitär saker. Både kläder och saker. Efter som jag har köpt en ny kamera så tänkte jag...jag måste ju köpa militärbyxor och en tröja så jag inte syns i naturen när jag går i skogen.Så att så vart det, ett par byxor och en tröja. Efter det for vi till mitt gammla jobb och sa hej. Micke tog en kaffe kopp och vi pratade en stund. Efter det var det dax för lite lunch. Vi åkte hem och värmde upp lite rester vi hade i frysen. Var ganska gott. Efterd et så komme Micke på den fina idena att fara och gå efter älven och ta lite kort. Vi är oxå hundvakt nu så det passade ju jätte bra. Vi parkerade bilen på Nordanå och sedn gick vi ända in på rovön och tillbaka. Vi fick se jätte mycke fåglar. Jag tog jätte mycke bilder och vi hade riktigt trevligt.Vi var väl ute ca 1½ timme och det var jätte skönt. Hunden var glad och jag och Micke var glada. Sen bar det iväg hemåt. När jag komme hem så hade jag tyvärr två stycken tvättkorgar med kläder i som skulle vikas.....inte roligt. När jag liks var i farten så passade jag på att rennsa min garderob. Jag har ju kanske inte sagt det men jag har gjort  en magsäcks operation för snart ett år sen så jag har en del kläder jag inte kan ha längre( Men pga att dom är för stora) så jag beövde det. Känndes skit skönt när det var gjort. Micke åkte och hämtade Becca och jag sprang över till min mor och bjöd över dom på lite fiskgratäng. Vi har nu ätit och plockat bort så nu åter står det vara att lata sig. Ska bli jätte skönt. Ska görsökablir lite bättre på att skriva.

kram på er alla där ut.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella - Söndag 28 april 13:07


God dag min läsare  I dag är det söndag och helgen drar  mot sitt slut. Vi har haft en bra helg. I fredags så blev det inte alls så mycket efter jobbet. Vi tvättade och åt en hemma gjord hamburge tallrik. Kan ha varit den godate tallrik jag gjort h...

Av Isabella - Måndag 22 april 21:01


God morgonIgår var det varit dagen D. Igår var det dagen jag har fått börja jobba lite. Jag har fått andra arbetsuppgifter som jag klarar av att göra utan att andvända min arm. Jag ska lära mig samordnar jobbet. Som samordnare samordnar man dagen för...

Av Isabella - Onsdag 17 april 09:33


God morgon     Onsdag har börjat och jag har idag sparkat mig själv i röven och klev upp vid 7 och ställde mig på löpbandet för att göra bort mina 3,5km. Jävligt mottvilligt kan jag lover er det var, men jag gjorde det.  Jag har nu väntat i ca 4,...

Av Isabella - Tisdag 16 april 19:18


Allså man blir ju fundersam och irriterad, när man hör hur människor gnäller och ser problem i saker som inte är problem. Nu går Kommunal ut i strejk! Dom gör det för att vi alla som jobbar inom vården (med äldre) och dom som jobbar med barn ska få v...

Av Isabella - Måndag 8 april 10:10

Förra veckan vaknade jag och kände jag var irriterad över vissa saker som inte har fallti på plats för mig. Lite saker som inte har återkopplat till mig, lite saker som man kan känna sig besviken på. Så jag tänkte att jag skulle göra ett "gnäll inläg...

Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards