Jag kan allt

Alla inlägg den 10 december 2014

Av Isabella - 10 december 2014 08:10

Hej hej på er !

Onsdag och egentligen har halva vecakn gått, om det inte hade varit för att jag skulle jobba helg i helgen.  När man har jobbar helg blir som veckan lite längre än dom andra veckorna   

Tvätten är igång och jag har hunnit inta frukosten med nöje. Tussan har sprungit och gömmt sig någonstans för bygg killarna har börjat leva om här ute.

Jag undrar lite när detta ska vara klart. Först började dom med vårat hus, sedan hoppade dom tvärrt på huset mitt i mot oss och sedan hoppade dom på ett annat hus snett mitt i mot oss ? Vårat hus är inte i närheten av klart och vi har haft våra sovrumsfönster intäckat i en mega mega stor presening i snart 2 veckor. Vad händer   

Hörde något om att virket hade tagit slut och dom väntade på nytt, men det var förra veckan. Börjar bli lite less på allt detta med spikande och hammrande här ut.

På dagens agenda står det :

1.Tvätt  Check

2.Blogga  checka

3.Duscha 

4.Slå in juklappar

5.Naglar

6.Jobba 12-21


Julklapps jakten är igång och jag har ett STOR JÄVLA problem. Vad ska jag köpa till Micke??? Allså jag sliter mitt hår snart över vad jag ska köpa    Att fråga han ger ingenting. Försökte att få han skriva en tomte lista, det oxå utan framgång   

Jag blir böveln tokig snart. Pressentkort någonstan känns så himmla tråkigt, fiske saker kan jag inte köpa då jag inte vet vad han vill ha och behöver. Tror jag har surfat runt hela jäkla internet snart om julklapp till honom. Men hittar inget som känns att detta skulle han bli glad över.

Men det är väl kanske ett ilands problem egentligen.

Iallfall så upptäckte jag att det är 27 dagar kvar till avresa mot Chile med bästa Johanna. Fan börjar vara nervöst och snart ska man försöka söka igen lite sommar kläder, ut och handla pressenter till dom nyfödda, bröllops pressent och en dop pressent   

Och en kläning till bröllopet..... ja ni lite fix finns det inför resan och veckorn kommer att sprina iväg.

Just nu i detta känner jag en inre stress över klappar och en massa måste hinnas inna allt så nu beger jag mig mot duschen och sätter igång dagen.

Pöss på er alla !


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards