Jag kan allt

Alla inlägg den 19 december 2014

Av Isabella - 19 december 2014 10:16

. . . . . rör det sig många tankar. Tiden bara rusar fram och jag hinner knappt med. 

Igår var det lilla julafton här hemma. Utan julmat och utan men massa ljus tända så vart det endå mysigt.

Rebbe var i centrum av klapp öppningen, när det var bara som som skulle få EGENTLIGEN!

Men min mamma tyckte visst att jag behövde en oxå och jag och Micke fick 500kr att spendera hur vi ville.

Efter som vi vill leva i lyx och glamor så blir det en middag på resturange   

Vi passade oxå på att bjuda boret en massa godis och jag må säga att mina föräldrar inte spottade i godisskålen   

Det försvann jätte mycket godis och ingen är gladare än jag.

Idag när jag vaknade ser jag oxå att snön faller fortfarande. Så nu vill jag tacka alla som önskat snö så det ska bli lite LJUSARE ut. Visst är det bra nu med snö? Och hur ska ni nu få det att sluta snöa inna man måste plumsa fram i snö?

Vad har ni för taktik på denna fråga?

Kollade in min "räkna ner " kallender och upptäcker att det är BARA 18 dagar kvar till planet lyfter   

Jag har fortfarande INTE slagit upp spanska boken och börja förbereda mig, jag är hopplös !

När jag kolla in mitt schema så jobbar ganska mycket och vet att dom här 18 dagarna kommer att  bara försvinna och helt plötsligt kommer Johanna ringa och fråga när jag kommer och hämtar henne på flygdagen. . . . .. HJÄLP!!

Jag skulle verkligen behöva jobba natt nu fram tills jag far. Det var rätt bra när det gällde pluggandet. Det var ju hur bra som helst att kunna slå upp böckerna och bar gå in i sig själv och ingen stör.

Men men nu är fallet inte så, utan jag jobbar dagtid.

FACE it tantan, ska du fatta lite av vad din släkt säger är det bäst du gör upp en strategi om spanskan NU !!   

Iallfall så börjar jag känna lite att det går mot julafton. Jag har acepterat att jaginte kommer att få något jul mat detta år och jag tycker det ska bli mysigt att gå till våra vårdtagare som inte orkar åka iväg till anhöriga elle till dom som är ensamma. Jag tycker till och med att det ska bli lite mysigt att fira julafton med mina kollegor.

Nu ska jag fixa till mig lite, kanske sminka mig ??? Har ju så otroligt många fina ny borstar jag köpte på facebook köp och sälj.

Ha nu en trvlig helg ni som kan njuta av den och var nu snälla och prata med snö monsterna om att det RÄCKER nu med snö !!

Kommer även att ta ett kort ikväll när jag åker hem, för att bevisa att det inte alls är LJUSARE ut nu trots snön !


Presentation


Livet är vad man gör det till.

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards